اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کله‌پاچه معمولا به عنوان صبحانه مصرف می‌شود، اما قانونی وجود ندارد که نباید ناهار و شام آن را خورد! البته اگر خوب دقت کنید برای وعده‌ی پایانی روز خیلی سنگین است، پس همان صبح بخورید و قال قضیه را بکنید!
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
فرزانه فصیحی با انتشار یک پست اینستاگرامی نسبت‌به کسب مجوز حضور در مسابقات جهانی واکنش نشان داد.
به احتمال فراوان تمرینات استقلال از روز پنجشنبه بار دیگر شروع خواهد شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی آماده می شوند.
باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که پس از وعده خوان لاپورتا مبنی بر کنار رفتن از سوپرلیگ، دیگر از سوی یوفا محروم نخواهد شد و در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور خواهد داشت.
به بهانه وعده‌ی اخیر رییس مجلس درباره کنترل تورم در بازه زمانی ۵ساله، خبرآنلاین به سراغ ابراهیم نکو نماینده سابق و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم رفته است تا نظر او را درباره‌ی وعده‌ی تازه‌ی قالیباف جویا شود.
چینی‌ها ممکن است متوجه شوند که در کنار هم گذاشتن مجموعه‌ای از نیرو‌های متضاد، ممکن است سخت‌تر از آن چیزی باشد که به‌نظر می‌رسد و میانجی‌گری صلح ممکن است دشوارتر از حفظ آن باشد. این هفته، گروه‌های متحد ایران در لبنان در پاسخ به حمله پلیس اسرائیل به مسجد‌الاقصی در بیت‌المقدس، حملات هوایی به اسرائیل را آغاز کردند. اسرائیل با حمله به غزه و لبنان به این موشک‌ها پاسخ داده است. هر‌چند شی‌جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، هیچ کمبودی برای حل اختلافات در نشست آتی خود نخواهد داشت.
تغذیه مناسب در ماه مبارک رمضان به خصوص در وعده‌ی سحری از اهمیت زیادی برخوردار است. باهم برخی خوراکی‌های مناسب سحری را بخوانیم.
علی فتح‌الله‌زاده، خوشحال از باز‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال در یک مصاحبه وعده‌ای جدید و جالب داد.
مرتضوی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش‌های مختلف اشتغال مطلوبی داشته‌ایم و قطعا به سالی یک میلیون اشتغال خواهیم رسید.
خرم‌آباد- موضوع آلودگی کارخانه سیمان دورود سال‌هاست دغدغه مردم شده و در آخرین پیگیری‌ها طی نشست مشترک مسئولان محیط‌زیست و متولیان این کارخانه وعده‌ای برای ۱۸ ماه دیگر داده‌شده است.
ما برای هواداران ایرانی است که اینجا هستیم و ما به میدان می‌رویم تا آن‌ها را خوشحال کنیم. ما قول می‌دهیم همه توان خود را به کار ببندیم.
سرهنگ گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران گفت: این دکتر قلابی با قول ازدواج وعده‌ی سرمایه گذاری از خانم‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
از نظر ریکاردو ساپینتو فعلا هدفی که در فصل جاری دنبال می‌کند، مهم است و نه تمدید قرارداد برای فصل بعد.
علی‌رغم وعده‌ای که به کیلیان امباپه هنگام تمدید قرارداد با پی اس جی داده شده بود، او در پستی بازی می کند که به آن علاقه ندارد.
برگزاری بدون تماشاگر بازی استقلال - فولاد باعث شد وریا غفوری با هواداران تیم سابق خود مواجه نشود.
رونالدو مدعی شد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آخرین حضور او در تیم ملی پرتغال نخواهد بود و این ستاره ۳۷ ساله قصد دارد در یورو ۲۰۲۴ نیز برای کشورش بازی کند.
لوئیس سوارز به قولی که به هواداران ناسیونال داده بود، عمل کرد و روز گذشته در ال کلاسیکوی فوتبال اروگوئه برابر پنیارول گلزنی کرد. گل او بسیار هم تماشایی بود.
صعود از این گروه شدنی است. این کار برای جوانان و کشور ما عملی است.
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.
برنامه تلویزیونی سوسیالیته اسپانیا با انتشار کلیپی از پیکه در کنار نامزد جدیدش در یک میهمانی، مدعی شد در تماس‌هایی که با منابع نزدیک به شکیرا داشته، مشخص شده که همسر سابق پیکه از نقض پیمان مدافع میانی بارسلونا بسیار ناراحت است.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.
رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که با وعده‌ی بازگشت به برجام پا به عرصه‌ی رقابت‌های ریاست‌جمهوری گذاشت، تاکنون عملکردی همسو با پیشینیان خود در اعمال فشار حداکثری علیه ملت ایران داشته است.
یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال که رابطه خوبی با برانکو داشته و در گذشته هم تلاش کرده بود او را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب کند به تازگی با او تماس گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ