فتح الله زاده: من از نود درصد باشگاه‌های لیگ برتر و پرسپولیس پیشنهاد مدیریت داشتم، اما استقلالی دو آتیشه هستم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
در بخش ابتدایی این ویدئو فرایند پرورش شتر و تولید شیر شتر را مشاهده خواهید کرد. در بخش دوم نیز نحوه فراوری گوشت شتر و برش زدن و بسته بندی آن را می بینید.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
شبکه تلویزیونی الجزیره از آتش زدن واگن‌ها در حومه جنوبی پاریس و ادامه تنش‌ها در شهر‌های دیگر خبر داد.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
هواداران عادل فردوسی‌پور شعار‌هایی علیه محمدحسین میثاقی سر دادند.
هواداران تیم ملی آرژانتین و البته برنده هفت توپ طلا، با حضور در فرودگاه و مقابل هتل محل اقامت آلبی‌سلسته با سر دادن شعار‌های «مسی، مسی» از این فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کردند.
معترضان روز دوشنبه ۱۷ آوریل در مرکز پاریس تجمع کردند تا در حالی که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در تلویزیون سخنرانی می‌کرد سر و صدا به پا کنند. صد‌ها معترض در حالی که بر روی قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها می‌کوبند، شعار‌های ضد مکرون سر دادند. رئیس جمهور فرانسه دو روز پس از امضای قانون طرح افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال، این سخنرانی را ایراد کرد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
بیلبورد‌های عجیب در شهر‌های ‎روسیه که روی آن نوشته شده است: تماشا کنید که در ۲۳ مارس چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط چند ساعت باقی مانده است!
طی این مراسم شناور‌های تندرو جدیدی به نیروی دریایی سپاه تحویل شد که هم از طراحی متفاوتی با شناور‌های قبلی برخوردار بودند و هم بجای راکت به موشک‌های هدایت لیزری مجهز شده بودند.
به همراه هم وضعیت آب‌وهوایی شهر‌های بزرگ ایران طی ۲۴ ساعت آینده (یکشنبه ۲۱ اسفندماه) را می‌بینیم.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
فرانسه حیا کن دشمنی را رها کن، اباالفضل علمدار خامنه‌ای نگه دار، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین ازجمله شعار‌های معترضان در مقابل سفارت فرانسه در تهران بود.
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
صبح چهارشنبه دختران دانشجو در شهر‌های متفاوت افغانستان راهی دانشگاه‌ها شدند، اما یا از ورود آن‌ها به ساختمان دانشگاه جلوگیری به عمل آمد یا به دستور نیرو‌های طالبان آن‌ها از داخل کلاس‌های درس به بیرون هدایت شدند. در برخی ویدیو‌های منتشر شده در فضای مجازی دختران دانشجو در حالی که پشت در دانشگاه مانده‌اند یکدیگر را در آغوش کشیده و گریه می‌کنند. در چند ویدیو دیگر دختران دانشجو اقدام به شعار دادن مقابل دانشگاه کرده و فریاد می‌زنند تحصیل را سیاسی نکنید.
ویدیو نشان می‌دهد که شیر نر جوان به اشتباه وارد قلمرو شیر‌های نر بزرگ شد و بهای این اشتباه را با جان اش پرداخت کرد. در پایان نیز لاشه این شیر نر جوان به یک کفتار رسید.
بازی تیم ملی با انگلیس را شاید بتوان یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران دانست. مسابقه‌ای که در آن بیشتر از اینکه توجه‌ها به بازی باشد، وضعیت سکوها، شعارها، تشویق‌ها، هو کردن‌ها و مراسم ابتدای بازی مورد توجه قرار گرفت.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».
در این ویدئو یکی از شهروندان افغان می گوید: این دیوار در مرکز شهر مزار شریف افغانستان قرار دارد که عکس‌های شاعرانی مثل مولانا جلال الدین محمد بلخی، ابو علی سینا و رابعه بلخی روی آن حکاکی شده بود. او می‌گوید طالبان این تصاویر را با لوگوی حکومت‌شان، شعار‌ها و اعلانات خود پوشانده‌اند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد از کلیه زائران و هم‌وطنان عزیز ایرانی که در شهر‌های عتبات عالیات، کربلای معلی و نجف اشرف و کاظمین حضور دارند؛ تقاضا می‌نماید با توجه به وضع مقررات منع رفت‌وآمد از سوی دولت محترم عراق، تا اطلاع ثانوی از هر گونه سفر و تردد به شهر‌های بغداد، کاظمین و سامراء خودداری نمایند.
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم شهرکرد با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعار‌هایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.
هواداران سپاهانی در فرودگاه با سردادن شعار‌های حمایتی از مورایس و بازیکنان تیم محبوب خود، استقبال ویژه‌ای از آن‌ها داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ