اهواز- مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز با مشارکت خیریه شهدای شمخانی به بهره برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
اردبیل- نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا مهرماه مدرسه دارالفنون در شهر اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.
مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری از افتتاح هفتمین مدرسه حج برای دو استان بوشهر و فارس خبر داد.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی خواستار حذف نام این ایشان از مصلای تازه افتتاح شده مدرسه دار العلم در نجف اشرف شد.
با افزایش تعداد ایستگاه‌های خط ۶ به ۱۷ ایستگاه، امکان تبادل سفر مسافران این خط با سایر خطوط در ۵ ایستگاه شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر (خط یک)، ایستگاه میدان امام حسین (ع) (خط ۲)، ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) (خط ۳)، ایستگاه میدان شهدا (خط ۴) و ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس (خط ۷) فراهم خواهد شد.
اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهدای شمخانی در کوی گلدشت اهواز با مشارکت خیریه شهدای شمخانی به بهره برداری رسید.
مدرسه علم و فناوری کوانتوم شریف با نام نوآوری کوانتوم شریف با هدف آموزش و ترویج علم و فناوری کوانتوم در فضای علمی و مهندسی کشور افتتاح شد.
در دهه فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع)، ۲۹ طرح روبنایی و زیربنایی شامل مدرسه، فضای ورزشی، بازارچه، پارک و غیره با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در پرند افتتاح شد.
زاهدان- حضور معاون اول رئیس‌جمهور دویست و بیستمین مدرسه بنیاد برکت در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
زاهدان- حضور معاون اول رئیس‌جمهور دویست و بیستمین مدرسه برکت در استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
مدرسه دخترانه امام جواد(ع) در شهرستان قرچک ورامین با مشارکت بانک ملت و با عاملیت بنیاد نیکوکاری سلام به بهره برداری رسید.
سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به استان خوزستان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نگهبان شهرستان بهبهان را افتتاح کرد.
سالن ورزشی ویژه کودکان اوتیسم و ناشنوایان با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مدرسه "عدالت" منطقه ۱۰ افتتاح شد.
سالن ورزشی ویژه کودکان اوتیسم و ناشنوایان با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مدرسه "عدالت" منطقه ۱۰ افتتاح شد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تأسیس رشته محیط‌بانی گامی بنیادی برای تحقق محیط زیست مطلوب برداشته‌ایم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن تحمل ندارد ببیند سرانه آموزشی در کشور ۴ برابر شده است.
اراک - استاندار مرکزی گفت: ساخت ۴۱ مدرسه در این استان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۶ مدرسه در هفته دولت و ۹ مدرسه در مهرماه به بهره برداری رسیده است.
یکصدوششمین مدرسه بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.
یکصدو ششمین مدرسه بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از افتتاح نخستین مدرسه تابستانی سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) با موضوع مالکیت معنوی خبر داد.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ