یکصدو ششمین مدرسه بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران نام چند کوچه و یک بلوار شهر تهران تغییر کرد.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، کلیات آئین‌نامه عضویت این جمعیت برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی، بررسی و تصویب شد.
یکصد و هشتاد و ششمین نشست عادی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دقایقی پیش در مقر این سازمان در وین آغاز به‌کار کرد.
دربی یکصد و یکم جنجالی شروع شد؛ بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دست ندادند
ایستگاه علامه جعفری که نخستین ایستگاه از پروژه توسعه غربی خط ۴ مترو تهران محسوب شده امروز افتتاح خواهد شد.
در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها به تصویب رسید.
یکصد و پنجاه و پنجمین نشست وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود به موضع گیری درباره ایران پرداخت.
رئیس پارلمان بحرین و رئیس هیئت مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و ششمین اتحادیه بین المجالس عرب در منامه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران با فروش تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی‌ها موافقت کردند.
در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران با فروش تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی‌ها موافقت کردند.
وزیر صمت مصوبات یکصد و سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
براساس اطلاعات به دست آمده فراز و مقایسه با آمار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران در یکصد و ده روزی که از شروع ناآرامی‌ها تاکنون می‌گذرد، ۷۳ روزنامه‌نگار و عکاس خبری بازداشت شده‌اند. برخی از این بازداشتی‌ها اکنون آزاد شده است و تعدای همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
مدیرعامل استقلال می گوید که باشگاه سانتاکلارا می خواهد محمد محبی را به پرتغال برگرداند.
در جریان یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران نحوه محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند اصلاح شد.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش توسط خزانه دار شورا در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به ۳۰ مهرماه سال جاری در جلسه یکصد و دهم شورا خبر داد.
طرح تقسیط جرائم قطع درخت و ماده ۱۰۰ همزمان با یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.
در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، نامگذاری ۱۳ معبر و دو بوستان صورت گرفت.
یکصدوششمین مدرسه بانک سپه در استان کردستان با نام «شهدای بانک سپه» در روستای پیرباباعلی شهرستان قروه افتتاح شد.
چهارمین سایت 5G ایرانسل در شهر تبریز، به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ