سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب آهن می‌گوید، اشتباهش را در مورد مصدومیت رسول معتمدی پذیرفته است اما سرمربی تیم ملی باید شرایط بدنی ورزشکار ملی‌پوش را اطلاع می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عطالله مهاجرانی نوشت: وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
کره جنوبی در هفته گذشته بالای ۲۰ هزار مورد مثبت کرونا را اعلام کرد و در بقیه کشورهای دنیا هم فوتی و هم ابتلاء به کرونا وجود دارد.
سهراب انتظاری معتقد است پرسپولیس در لیگ بیست و سوم هم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: درک درستی هم از بعضی از رفتار‌هایی که ناخودآگاه است و لجبازی پشتش نیست اگر صورت بگیرد، به نظر من هم حجاب و عفاف در جامعه رعایت می‌شود هم آن حداقل شرایط امنیت روحی و روانی که باید برای گردشگران وجود داشته باشد، ان‌شاءالله ایجاد می‌شود.
کارشناس حیات وحش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه گاهی چهره مار تا حدودی به تشخیص سمی بودن آن کمک می‌کند، یادآور شد: در بیشتر موارد مار‌های با سر مثلثی و مردمک عمودی سمی بوده و مار‌های با مردمک گرد و سر معمولی کمتر سمی هستند، اما موارد استثنا هم وجود دارد مانند" کبری خوزستان" که اگرچه شبیه مار‌های غیرسمی است، اما از سمی‌ترین مار‌های ایران به شمار می‌رود.
پی اس جی حاضر است کیلیان امباپه را با 150 میلیون یورو به هر باشگاهی غیر از رئال واگذار کند. برای رئال اما این رقم متفاوت خواهد بود.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
استقلال در نیمه دوم دیدار با نفت آبادان سه بار توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.
ورای اتفاقات جنجالی مسابقه این هفته، مس رفسنجان یک بار دیگر نمایش قابل احترامی از خود ارائه داد.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط بازی تدارکاتی تیم ملی توضیحاتی داد.
کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس، از این که تنها این باشگاه در پرونده تخلف مالی محکوم شده عصبانی است.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
سخنگوی کرملین می‌گوید تانک‌هایی که انگلیس قرار است برای اوکراین ارسال کند، مثل بقیه تانک‌ها خواهند سوخت.
خود سازمان جهانی بهداشت هم بعد از اپیدمی شدید زیرسویه XBB در چین و ژاپن و بقیه دنیا که در کشور ما هم غالب شده، فقط صحبتی از تکرار تزریق واکسن نکرده است. روی سه اصل ماسک، شستن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی کمتر از یک متر تاکید کرده است.
رئیس‌ جمهور آمریکا در ادامه گاف های پرتکرارش گفت: بقیه کشورهای جهان وصله شلوار ما هم نیستند!
مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اتفاقاتی برای دایی رخ داده انتقاد کرد و گفت: «بقیه مسافران چه گناهی کردند که باید اذیت شوند؟ این برخورد با آدم‌های غیرعادی هم زننده است، چه برسد به علی دایی!»
«وزارت آموزش و پرورش هم مثل بقیه اعضای کارگروه یک رای برای تصمیم‌گیری دارد و این‌طور نیست که بدون هماهنگی‌های لازم، بدون در نظر گرفتن سلامت دانش‌آموزان بتواند تصمیم بگیرد.»
هنوز هم برای تغییر سیاست در قبال جنگ اوکراین فرصت دارید. اینکه از انکار تحویل دادن پهپاد به روسیه به پذیرفتن اینکه قبل از جنگ اوکراین به روسیه پهپاد داده‌ایم، تغییر موضع داده‌اید را باید به فال نیک گرفت. با همین فرمان اگر درباره سایر مطالب نیز به طرف پذیرش واقعیت‌ها به پیش بروید، بسیاری از مسائل تغییر می‌کنند.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ادعای اریک تن‌هاخ برای نیمکت نشین کردن رونالدو در دربی را احمقانه خواند. او معتقد است رونالدو با 50 درصد آمادگی هم باید در ترکیب ثابت یونایتد باشد.
محمد صدر گفت: در زمان جنگ وضعیت اقتصادی خیلی بدتر از الان بود یعنی اکثر کالا‌ها موجود نبود و بقیه هم کوپنی بودند. با این حال مشکلات کنونی در ایران وجود نداشت برای اینکه یک رابطه دوستانه و اعتمادساز بین دولت و ملت وجود داشت.
محمد صدر گفت: در زمان جنگ وضعیت اقتصادی خیلی بدتر از الان بود یعنی اکثر کالا‌ها موجود نبود و بقیه هم کوپنی بودند. با این حال مشکلات کنونی در ایران وجود نداشت برای اینکه یک رابطه دوستانه و اعتمادساز بین دولت و ملت وجود داشت.
وریا غفوری در اردوی ترکیه هم با فولادی‌ها نبود و از بقیه بازیکنان کمی عقبتر است. البته او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، اما بهرحال جواد از حدود دقیقه ۷۰ به کاپیتان سابق استقلال بازی داد.
در پی حاشیه سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پاداش ۹۱۰ میلیون تومانی اعضای هیأت مدیره بورس تهران در دولت گذشته، شرکت بورس اوراق بهادار تهران توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ