بیست و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک در محل تالار پارالمپیک موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست و یکمین مهاجم پرسپولیس طی هشت سال از این تیم جدا شد آن هم در حالی که سرخ ها مدافع عنوان قهرمانی هستند.
بیست و یکمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های پایه آسیا در شهر آلماتی کشور قزاقستان برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
اصفهان- شاخص هوای کلان‌شهر اصفهان امروز بیست و یکم تیرماه بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۵ وضعیت سالم را نشان می‌دهد.
هزاران نفر در سراسر شهرهای رژیم صهیونیستی برای بیست و یکمین هفته پیاپی  علیه طرح نتانیاهو برای تغییرات قضایی اعتراض کردند.
مخالفان نتانیاهو در نظر دارند امشب نیز در بیست و یکمین هفته متوالی اعتراضات علیه وی به خیابان‌ها بیایند.
تیم ملی مچ اندازی ایران با کسب ۵۳ مدال رنگارنگ، کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان و سومی مجموع به کار خود در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و یکم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۰ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
استقلال در مصاف با آلومینیوم اراک بیست و یکمین گل خود را در دور برگشت به ثمر رساند. 10 بازی و 21 گل.
بیست و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو آقایان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان روز پنجشنبه در حالی پیگیری می شود که تیم های مدعی شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.
امین قاسمی‌نژاد سرانجام در بیست و یکمین حضور خود در ترکیب گل‌گهر موفق شد اولین گل خود را ثبت کند.
انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر همانگونه که پیشتر در اطلاعیه 20 آذر خود اعلام کرده است، امسال از برگزاری جشن سالیانه صرف نظر کرده اما تقدیر از هیأت داوران و برگزیدگان این دوره را به زودی و به شیوه مقتضی انجام خواهد داد.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
برنامه هفته سوم بیست و یکمین دوره لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا و منطقه خلیج فارس (واسل لیگ) ۲۰۲۲ اعلام شد.
بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو ، جام خلیج فارس و گرامیداشت شهید عبدالله اسکندری از فردا دوشنبه آغاز می‌شود.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی امان (پایتخت اردن) با عنوان «قدس، پایتخت فلسطین» از امروز (پنجشنبه) آغاز به کار کرد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: توسعه بازارچه‌های مرزی، رونق تجارت تهاتر و تلاش برای رفع موانع تجاری محور نشست بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان است.
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان، در بیست و یکمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور در اسلام آباد حضور یافت.
رئیس‌ جمهور ترکیه با اشاره به تقارن فردا با بیست و یکمین سالگرد تأسیس حزب حاکم عدالت و توسعه در این کشور گفت: مصمم به پیروزی در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری آتی هستم.
اسپیس ایکس مجموعه جدیدی از ماهواره های اینترنتی استارلینک را به مدار زمین فرستاد. این بیست و یکمین عملیات پرتاب ماهواره استارلینک در سال جاری میلادی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ