یک مقام ارشد وزارت امور خارجه تاکید کرد: احقاق حقوق و تامین منافع ملت ایران و تضمین اجرای پایدار تعهدات طرف مقابل و جلوگیری از تکرار رفتارهای غیرقانونی آمریکا دغدغه جدی تیم مذاکره‌کننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور نقل و انتقالات در مورد آینده سردار آزمون خبر داده است.
موسی مارگا هیچکدام از پیشنهادات باشگاه الهلال برای جدایی از این باشگاه را نپذیرفته و تمام دستمزدش را می‌خواهد.
پس از پیشنهاد 300 میلیون یورویی الهلال برای جذب کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن انتظار دارد در روزهای آینده پیشنهادات بیشتری برای این بازیکن دریافت کند.
سایتی ایتالیایی در گزارشی درباره مهدی طارمی نوشت و خبر داد مهاجم تیم ملی با پیشنهاد بسیار جدی روسونری روبه‌روست.
پس از رد شدن حکیم زیاش در تست پزشکی النصر، این باشگاه پیشنهادی جدید با دستمزدی کمتر به او ارائه داد که پاسخ این بازیکن منفی بود.
به دنبال کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار مسکن شهر تهران، نرخ‌های پیشنهادی فروش آپارتمان در شهر‌های اطراف از جمله پرند دچار افت تا ۳۰ درصد شده و در بسیاری موارد به محدوده ۹۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است؛ بنابراین با وام ۶۴۰ میلیون تومانی اوراق می‌توان بخش قابل توجهی از هزینه خرید مسکن در شهر جدید پرند را تامین کرد، منوط به اینکه آپارتمان مورد نظر دارای سند باشد.
چند باشگاه عربستانی پیشنهادات خود را برای جذب مانوئل نویر ارائه دادند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از پایان همکاری با تیم الاهلی قطر با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، احتمالا به حضورش در فوتبال خلیج فارس ادامه دهد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
خبری جدید در مورد جدایی رونالدو از النصر و بازگشتش به فوتبال اروپا دست به دست می‌چزخد.
بحث پیشنهادات تیم‌های مطرح دنیا برای جذب مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در مورد لایحه پیشنهادی شهرداری تهران با عنوان "اصلاح دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری" که در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بررسی شده است، می‌گوید: این لایحه را کمسیون شهرسازی شورا رد کرده و از دید ما فاجعه‌ای بدتر از برج - باغ‌ها برای باغ‌های تهران رقم می‌زند.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان در سخنانی تاکید کرد که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی پیشنهادات جدیدی را در موضوع ترسیم مرزهای دریایی ارائه کرده است.
پاری سن ژرمن هنوز در مورد جذب میلان اشکرینیار از اینتر منصرف نشده و ظرف 48 ساعت آینده پیشنهاد جدیدی برای خرید این بازیکن ارائه خواهد کرد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
مذاکره کننده ارشد روسیه در وین، توییتی منتشر کرده و در آن به طولانی شدن مذاکرات احیای برجام در صورت ارائه پیشنهادات جدید اشاره کرده است.
پس از ارسال جمع‌بندی ایران از پیشنهادات مسئول هماهنگ‌کننده مذاکرات در شامگاه سه‌شنبه، اکنون طرف آمریکایی باید برای اثبات جدیت خود در مذاکرات، تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ کند.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ