با اعلام رسمی باشگاه استقلال، مجمع عمومی آبی ها برای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور ۹۲.۲۹ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه دماوند با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پایان شهریور امسال، آخرین فرصت برای احزابی است که مجمع عمومی خود را برگزار نکرده‌اند.
در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت پتروشیمی نوری با حضور ۸۴.۷۶ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت نیان الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت تولید محور خودرو با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی شرکت دامداری تلیسه نمونه با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده و عادی شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور ۵۰ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور ۹۲.۸۳ درصد سهامداران برگزار شد.گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
مجمع عمومی فوق العاده و عادی سالیانه شرکت فروسیلیسم خمین با حضور ۸۱ درصد از سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
تاریخ جدید برگزاری مجمع عمومی استقلال برای انتخاب هیئت مدیره اعلام شد.
دقایقی پیش نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا درآورد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: جلسه مجمع عمومی و رأی‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون در هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم در هفته اول خرداد ماه برگزار خواهد شد.
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران ۲۱ اسفندماه برگزار می‌شود.
مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران 21 اسفندماه برگزار می‌شود.
با اعلام فدراسیون فوتبال زمان برگزاری آخرین مجمع عمومی در سال جاری تغییر کرد.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان امروز (یکشنبه) برگزار شد.
مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تنیس روی میز با حضور معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و در غیاب نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.
یازدهمین مجمع عمومی فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه و با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ