رای پرونده آندره استراماچونی توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) صادر و محکومیت سنگین استقلال مورد تایید قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
باشگاه آلکمار به دلیل رفتار خشونت آمیز طرفدارانش در بازی مقابل وستهام در لیگ اروپا با جریمه سنگینی مواجه شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه، رای پرونده صادق زیبا کلام که به علت طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند، موجب اشاعه حس نا امنی روانی در جامعه شده بود صادر شد.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
آرش رضاوند بازیکن استقلال چند هفته ی پیش در برنامه ی فوتبال برتر از عدم دریافت مطالبات مالی خود از باشگاه استقلال و فولاد گله مند بود.
رای دادگاه علیه این بازیکن جنجالی صادر و حکم بازداشت ستاره و بازیکن لیگ صادر شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور، توضیحاتی پیرامون پرونده کثیر الشاکی شرکت صنعتی سدید ارائه کرد.
کمیته انضباطی در بررسی پرونده تخلفات صورت گرفته در بازی سپاهان – پیکان مجتبی حسینی سرمربی تیم میهمان را جریمه کرد.
رای نهایی پرونده مدیران اسبق بانک مرکزی از سوی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی صادر شد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رأی صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم، رأی این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: رای این پرونده تا پایان فروردین اعلام خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای دیدار جنجالی پرسپولیس و فولاد را اعلام کرد.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار استقلال تهران و مس رفسنجان صادر کرد.
رییس کل دادگستری مازندران: رای صادره بدوی بوده و قابل اعتراض و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز به نام الهام ـ الف از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
رای دادگاه یکی از متهمین زن فعال در اغتشاشات شهر شیراز از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
رأی اراضی مورد اختلاف میان پتروشیمی لاوان با شرکت نفت و پتروشیمی خلیج فارس با ارزشی حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به نفع فرهنگیان صادر گردیده است.
دادگاه حکمیت ورزش پس از هشت با تعویق اعلام رای، شکایت فدراسیون جودو، این شکایت را وارد ندانست.
دادگاه حکمیت ورزش پس از هشت با تعویق اعلام رای، شکایت فدراسیون جودو، این شکایت را وارد ندانست.
بورس روز گذشته شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ چندان چنگی به دل نزد و شاخص کل بیش از ۱۳ هزار واحد اُفت کرد. البته شرایط در گروه‌های کوچک و متوسط اندکی در بازار امروز بهتر بود و شاخص کل هموزن مثبت به کار خود پایان داد. در گفتگو با نیما نائینیان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بازار دیروز و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
خواندگان این پرونده ۳۷ شخص حقیقی و حقوقی آمریکایی از جمله دولت ایالات متحده آمریکا، باراک اوباما، دونالد ترامپ، وزارت امور خارجه آمریکا، برایان هوک، مایک پمپئو، اشتون کارتر، وزات دفاع آمریکا، آژانس امنیت ملی آمریکا و ... هستند.
دادگاه CAS حکم پرونده ویلموتس را صادر و فدراسیون ایران را به پرداخت سه میلیون و ۳۲۵ هزار یورو محکوم کرد که البته نصف رای فیفاست. این بلژیکی قبلا حدود ۲میلیون یورو هم گرفته بود! همسر ویلموتس وکیل او بود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ