نواک جوکوویچ جزئیات آسیب‌دیدگی‌اش را فاش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین نشست مشترک پیشران‌های اقتصادی با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور برگزار شد.
وزیر کشور عراق امروز نشستی را در مقر فرماندهی ستاد عملیات کربلا در راستای بررسی طرح امنیتی و خدماتی عاشورا برگزار کرد.
اولین نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت «صبا فولاد خلیج‌فارس» صبح روز جاری با حضور مدیران این مجموعه و خبرنگاران بازار سرمایه در فرابورس ایران برگزار شد.
در حاشیه نشست بیستم روند آستانه در قزاقستان،«گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.
در حاشیه نشست بیستم روند آستانه در قزاقستان،«گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.
در حاشیه نشست بیستم روند آستانه در قزاقستان،«گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار کرد.
نشست هم اندیشی مسایل فرهنگی در فوتبال امروز در دفتر مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: نشست چهارجانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، ترکیه، روسیه و سوریه با محوریت عادی‌سازی روابط آنکارا- دمشق چهارشنبه آینده در آستانه برگزار می‌شود.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان گفت: نشست سازمان‌ملل در دوحه درباره افغانستان بی‌نتیجه بود.
در نشست تعاملی معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بر لزوم برنامه ریزی و همکاری مشترک و گسترش امنیت روانی اجتماعی شهروندان تاکید شد.
بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
در پی توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط میان دو کشور، منابع خبری اعلام کردند که عربستان قصد دارد از ایران دعوت کند تا به عنوان مهمان در نشست آتی سران عرب حضور داشته باشد.
اولین نشست نمایندگان ویژه کشورهای همسایه افغانستان در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان با مشارکت جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی برگزار شد که اعضای حاضر به جز کشتی و ارائه گزارش آن توسط علیرضا دبیر به هیچ یک از دیگر محورهای تعیین شده رسیدگی نکردند.
نشست رئیس فدراسیون با عضو هیات رئیسه و سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران برگزار شد.
نشست سران قوا شنبه شب با حضور رئیس جمهور رئیس مجلس رئیس قوه قضاییه و معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان اعلام کرد که شورای امنیت این سازمان امروز با برگزاری نشستی، وضعیت این کشور را بررسی خواهد کرد.
دو بازیکن دیگر تیم ملی امروز در نشست خبری ویژه مسابقات جام جهانی حضور خواهند یافت.
در نشست مشترک سران قوا که به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد، اعضا به بررسی مسائل مختلف و اولویت‌های کشور پرداختند.
قاسمی با اشاره به نشست وزرای عشق‌آباد در ترکمنستان گفت: وزرای عشق‌آباد مربوط به کشورهای محصور در خشکی است، در این نشست همچنین ایران، چین، روسیه و کشورهای عربی هم حضور داشتند. در این نشست همه پذیرفتند که ایران می‌تواند به لحاظ ژئوپلیتیکی مهم‌ترین نقش ترانزیتی جهان را داشته باشد. به دلیل کریدورهای شمالی و جنوبی. ما باید بتوانیم از این موقعیت ایران در جهان استفاده کنیم.
منابع عراقی از نشست فوق العاده مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با فرماندهان نیروهای امنیتی در مقر عملیات مشترک به منظور بررسی تحولات اخیر و ورود تظاهرات کنندگان به نهادهای دولتی خبر دادند.
نشست خبری نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان در مرکز مطالعات وزارت خارجه آغاز شد.
جواد نکونام در نشست خبری پیش از شروع لیگ رسما اعلام کرد وریا غفوری را برای پست مدافع راست جذب نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ