اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز دریاچه ارومیه در شمال غرب کشور به یک چالش تبدیل شده و در این موضوع یک سری عوامل طبیعی و عوامل تصنعی وجود دارد.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
پیروزی اینتر مقابل آتالانتا و رویارویی یووه-میلان در یک هفته مانده به پایان فصل سریA مورد توجه روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا قرار گرفته است.
یوونتوس با کسر 10 امتیاز از رده دوم جدول سری A به رده هفتم سقوط کرد و این سوژه اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیاست.
پیروزی یوونتوس مقابل آتالانتا که باعث شد این تیم به رتبه دوم جدول سری A صعود کند و دربی پیش روی میلان در چمپیونزلیگ، تیتر اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیاست.
تیم‌های بسکتبال فینیکس و فیلادلفیا در بازی‌های صبح امروز خود به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌ نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA به تساوی کشیده شود.
علی رغم مشخص شدن قهرمان این فصل سری A، هنوز رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در اوج هیجان دنبال می‌شود و این یکی از سوژه‌های اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیاست.
امروز روز قهرمانی ناپولی در سری آ نبود.
تیتر اصلی روزنامه‌های ایتالیا به تساوی میلان و رم و همین طور دیدارهای حساس امروز که می‌تواند تکلیف قهرمانی این فصل سری A را مشخص کند، اختصاص دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای در دیدار نوروزی محسن رهامی گفت: یک سری اشتباهات از خود ما در گذشته سر زده که امروز داریم بابت همان اشتباهات مجازات می‌شویم. تا به این اشتباهات اعتراف نکنیم کاری درست نمی‌شود. چون اگر اعتراف نکنیم معنایش این است که می‌خواهیم این اشتباهات را تکرار کنیم. خداوند در مورد توبه هم همین را می‌گوید. اگر در حضور جمع گناهی کرده‌اید باید در حضور جمع اعتراف کنید نه اینکه در حضور جمع برای جامعه یک اشتباه بزرگ مرتکب می‌شوید و بعد نصف شب در خانه توبه می‌کنی؛ این فایده ندارد، باید در حضور مردم باشد.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
شروع هیجان در سری آ و مصدومیت بدموقع ویکتور اوسیمن سوژه روزنامه های امروز ایتالیا است.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال امروز در آخرین تلاش های خود برای رهایی باشگاه از مشکلات مالی سری به فدراسیون فوتبال زد.
همه‌ی حرف من این است که بی‌جهت سایش نهاد حکمرانی با زندگی روزمره‌ی مردم را حداکثری کرده‌ایم. با کاشتن یک سری الگوریتم سر راهِ شبکه‌های اجتماعی، سایش حکمرانی با مردم را زیاد می‌کنیم و باعث مقاومت اجتماعی در برابر آن می‌شویم. جامعه هم وقتی اراده‌ی حکومت را در ادامه چنین سایشی می‌بیند آن را پس می‌زند. همان می‌شود که امروز برخی می‌گویند: «با کبوتر پیامم را می‌فرستم، اما با شبکه‌ی داخلی نمی‌فرستم.»
از سری رقابت های دسته‌جات آزاد والیبال برفی کشور و در نخستین روز بازی‌ها شش دیدار برگزار شد و امروز در روز دوم مسابقات، تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی با یک‌دیگر به رقابت خواهند پرداخت.
ناپولی امروز در زمین اسپتزیا با درخشش زوج هجومی خود ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا به برتری 0-3 دست یافت و 56 امتیازی شد.
پرونده رسوایی مدیریتی در سری آ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و بعد از کسر امتیاز از یوونتوس امروز بازرسان قضایی دفتر باشگاه میلان را تفتیش کردند.
تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره برخی از اعضای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی A بوده‌ایم، اما خبری از گلکسی A74 نبود و حالا ظاهراً دلیل این موضوع، عدم وجود چنین دستگاهی است.
اودینزه که دو هفته پیش توانسته بود آاس رم را 4-1 شکست بدهد، امروز در زمین خود 3-1 اینتر را شکست داد و موقتا به صدر جدول سری آ رفت.
آیت الله خامنه‌ای در فرمودند: شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد، سینه سپر کرد و این اژد‌های هفت سری را که در همه‌ی شئون زندگی کشور‌ها و دولت‌ها و ملت‌ها به نحو ظالمانه و جبّارانه شرکت میکرد متوقف کرد که امروز خود آن‌ها اعتراف میکنند که بسیاری از خواسته‌هایشان بوسیله‌ی جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است.
یک بازی مهم از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
وسلی فوفانا که امروز رسما به چلسی پیوست از باشگاه سابقش لسترسیتی انتقاد و این باشگاه را به اظهارات خلاف‌ واقع و گمراه‌کننده متهم کرد.
عدم حضور نام وسلی فوفانا در فهرست بازیکنان لستر برای دیدار امروز مقابل ساوتهمپتون، احتمال انتقال او به چلسی را افزایش داده است.
گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. این شرکت در کنار گلکسی Z Flip 4 از گلکسی Z Fold 4، سری گلکسی واچ ۵ و گلکسی بادز ۲ پرو نیز رونمایی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ