اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در دیدار برابر الاهلی با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد. این ششمین شکست تیم مجیدی در ۹ بازی اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی تیمش را مستحق شکست برابر الشارجه در بازی آغازین خود در فصل جدید لیگ امارات ندانست.
اشتباه یک رونامه اسپانیایی باعث شد که تصور شود تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی مشتری کریم بنزما شده است.
رئیس باشگاه اتحاد کلباء به ستایش از فرهاد مجیدی پرداخت و عملکرد تیم با این مربی ایرانی را در فصل جاری لیگ امارات ستود.
سرمربی اتحاد کلباء و بازیکن ایرانی شباب الاهلی در یک تیم قرار گرفتند.
اتحاد کلباء در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ امارات با نتیجه ۳ بر ۰ برابر النصر شکست خورد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.
فرهاد مجیدی قبل از دیدار حساس برابر الاهلی به ستایش از این تیم پرداخت و شاگردان ژاردیم را از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های آسیا دانست.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء بدون اشاره به مطرح شدن نامش برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شباب الاهلی که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است دیدار داریم.
فرهاد مجیدی در یک بازی خیریه با ستاره‌های فوتبال آسیا و برزیل بازی می‌کند.
اتحاد کلباء با پیروزی برابر الظفره توانست از بحران خارج شود، اما تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی به وجود نیامد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا به سئوالی درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در جام ریاست جمهوری امارات شکست خورد و حذف شد.
در حالی که باشگاه شارلوا بلژیک از عدم فروش علی قلی زاده با پیشنهاد ۷ میلیون یورویی پشیمان است، از ترکیه، ایران و یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان مقصد این بازیکن ایرانی یاد می‌شود.
در حالی که از شهریار مغانلو و مامه تیام به عنوان گزینه‌های خط حمله تیم اتحاد کلبا امارات نام برده می‌شد اما این تیم در نهایت یک مهاجم دیگر را به خدمت گرفت.
به نظر می‌رسد که رسانه‌های اماراتی باتوجه به عملکرد خوبی که فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء داشته، دوست ندارند که او از تیم جدا شود.
از زمانی که فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شده است، اتحاد کلبا نتایج خوبی در لیگ برتر امارات نگرفته است.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت شانس تیم دسته اولی الذیذ در جام حذفی نیز به اندازه ما است.
بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
سرمربی پرتغالی استقلال به جز معدود بازیکنانی که فصل پیش هم بازی‌های قابل توجهی را در ترکیب استقلال به نمایش گذاشتند، اغلب بازیکنانی را که فصل پیش در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتند از ترکیب اصلی کنار گذشته و یا اینکه پست بازی آن‌ها را تغییر داده است.
تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی بهترین شروع را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کرد.
شاگردان فرهاد مجیدی خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند.
تیم اتحاد کلباء که در همه بازی‌های دوستانه خود با فرهاد مجیدی به پیروزی دست پیدا کرده بود، این بار در دیدار برابر الوصل شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ