مانتو بیش‌ترین سهم را در پوشش و ظاهر بانوان ایرانی دارد و در واقع هسته مرکزی استایل آن‌ها را تشکیل داده است. در این میان شلوار، شال و روسری، کیف و البته کفش تکیمل کننده‌های نهایی این استایل هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گوشی‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار کرده و بی‌شک مدل‌های ارزان‌تر این شرکت، از محبوبیت بی‌نظیری در بین کاربران ایرانی برخوردارند. بیشتر گوشی‌های ارزان سامسونگ در ایران از سری Galaxy A (راهنمای خرید گوشی‌های سری Galaxy A) هستند. با این حال مدل‌هایی از سری Galaxy M نیز ارزش خرید بالایی دارند.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع حال حاضر پرسپولیس، دوران خوبی را در لیگ ستارگان پشت سر گذاشت.
نکته شگفت‌انگیز درباره برنامه‌های هوش مصنوعی این است که خودش قدرت تصمیم‌گیری دارد و ما می‌توانیم کمک کنیم تا روند تصمیم‌گیری آن بهبود یابد.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی را منتشر کرد.
اگر چه تیم امید در بغداد جام داد اما ما را به آینده ی خود و از همه مهمتر صعود به المپیک پاریس امیدوار کرد.
برای شستشوی لباس نوزادان نباید از روش‌های معمول شستن لباس‌های افراد بزرگسال استفاده کرد؛ زیرا ممکن است به سلامت نوزادن آسیب برساند.
تلاش تیاگو، هافبک لیورپول، برای صحبت با داروین نونیز پیش از ورودش به زمین با واکنش تماشایی یورگن کلوپ همراه شد.
راهنمای جامع خرید وسایل شهربازی
خرید وسایل شهربازی یکی از مراحل مهم برای راه‌اندازی یک مرکز تفریحی است. برای این منظور باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به آن می‌پردازیم.
«اهل اردکانم» به عنوان دومین کتاب از مجموعه‌ «اهل ایرانم» برای معرفی شایسته‌ مقاصد گردشگری ایران در سده‌ نو در قالب محتوایی خلاق منتشر شد.
باتری لپ تاپ، مانند هر نوع باتری دیگر دارای عمر مفیدی است که این عمر مفید به نوع باتری و نحوه استفاده از آن بستگی دارد؛ بنابراین می‌توان با اتخاذ راه کار‌هایی ساده، طول عمر مفید باتری لپ تاپ را افزایش داد و برای مدت بیشتری از آن استفاده کرد.
رییس بخش لجستیک، مدیریت سیستم‌ها و بحران مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انجام ۲۰ پروژه تحقیقاتی توسط آن بخش خبر داد.
مدیرعامل شبکه ملی تشکل‌های مردم نهاد ناشنوایان گفت:راهنمای گردشگری مسلط به زبان اشاره نداریم و برخی گمان می‌کنند با زبان فارسی می‌توان به اشاره هم حرف زد در حالی که این دو با هم متفاوت است.
جلیل چرخیان راهنمای پیشکسوت گردشگری ایران در گذشت.
راهنمای خرید لباس اسپرت و رسمی زنانه
اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند.
روند ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از شامگاه یکشنبه (هشتم آبان) آغاز شد و داوطلبان آزمون سراسری فعلا تا ۱۵ آبان وقت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که دولت‌های غربی در حال تهیه و تدوین برنامه‌هایی هستند تا در صورت استفاده از سلاح اتمی در اوکراین، از رعب و وحشت عمومی جلوگیری کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا ما ۸ میلیون کودک داریم ولی برای آنها به اندازه انگشتان دست راهنمای گردشگری نداریم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا ما ۸ میلیون کودک داریم ولی برای آنها به اندازه انگشتان دست راهنمای گردشگری نداریم.
راهنمای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در اربعین ۱۴۰۱ در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر پیاده روی این دو شهر پایگاه‌های سلامت و مرکز درمان راه اندازی کرده است.
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتواهای موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ