تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا عاقلانه است فرد یا جریانی درون دولت به نوعی وارد انتخابات شوند که فرصت‌های موجود را پای رقابت انتخاباتی بگذارد؟ آن هم مجلسی که حداقل در مهم‌ترین پروژه‌های دولت همراه بوده و در عرصه عمومی یک‌کاسه محسوب می‌شود؟
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر بادکو را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
مسئول اجرایی سازی بیانیه رسالت تعلیم و تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد در نامه‌ای تاکید کرد: اساتید ضروری است از باب حفظ حقوق عامه و تضمین کیفیت یادگیری، به افرادی که مبادرت به کشف حجاب در کلاس درس یا نقض سایر موارد مندرج در دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری می‌نمایند تذکر دهند. معاونت‌های آموزش موظفند این موضوع را با اساتید طرح نمایند.
پرونده رقابت های سوپرلیگ بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد.
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
مردان قایقران دانشگاه آزاد اسلامی، سومین سال پیاپی قهرمان لیگ برتر روئینگ باشگاه‌های کشور شدند و جواز حضور در رقابت‌های بین‌المللی را به عنوان نماینده ایران به دست آوردند.
لیگ روئینگ بانوان با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
لیگ روئینگ بانوان با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد گفت: در بحث فرهنگی با توجه به اهمیت عفاف و حجاب و عدم وجود معیار یکسان و اختلاف نشر در اینکه پوشش چگونه باشد اگر امکان دارد نهاد رهبری فرمی را طرحی کنند و یک لباس یکسان در کل دانشگاه‌ها پوشش یکسان داشته باشند.
سرمربی تیم ساندا دانشگاه آزاد گفت: امسال و برای تکرار سه عنوان قهرمانی گذشته خود شرایط سختی داشتیم و با حداقل‌ها از عنوان خود دفاع کردیم.
تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان دست یافت.
واترپلیست‌های دانشگاه آزاد اسلامی، در مرحله نیمه نهایی سی و دومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی مقابل تیم نفت و گاز امیدیه فینالیست شدند.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
مسئولان تیم دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به کسب عنوان سومی در لیگ برتر کشتی فرنگی در حال بررسی حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان هستند.
سرمربی تیم دانشگاه آزاد می‌گوید عنوان سومی این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی فراتر از بودجه‌ای بوده که صرف این مسابقات کرده است.
تقی آزاد ارمکی گفت: سخنگوی دولت نماینده کدام ژانر فرهنگی کشور است که باید به دانشگاه برود؟! معلوم است که تو می‌روی و تحریک می‌کنی. مثل این است که آقای رسایی به عنوان نماینده روحانیت در دانشگاه حرف بزند؛ معلوم است که تو داری تحریک می‌کنی.
هفته اول سوپر لیگ‌ کاراته بانوان برگزار و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان صدرنشین معرفی شد.
هفته اول سوپر لیگ‌ کاراته بانوان برگزار و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان صدرنشین معرفی شد.
هفته هفتم و هشتم لیگ برتر تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان برگزار شد.
حسینی با بیان اینکه مقرر است مرجع اعلام اخبار در مورد سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی باشد، بیان کرد: مطالبه سازمان بهزیستی این است که افرادی که سهام عدالت نگرفته‌اند و قرار است از این پس به آنها سهام تخصیص یابد، برمبنای ارزش روز به آنها سهام داده شود.
مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی پیرامون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، دارای نکات مثبت و منفی است. یک نکته مثبت آن اعطای صلاحیت دیوان عدالت برای رسیدگی به دعوی مربوط به دانشگاه آزاد، به عنوان یک موسسه عمومی غیر دولتی است. این به یک معنا به عنوان گسترش حقوق شهروندی و توسعه قلمرو اصل ۳۴ قانون اساسی، مبنی بر حق دادخواهی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ