ستاره ایرانی خط دفاعی الاهلی با یک دبل بلاک استثنایی جلوی از دست رفتن پیروزی تیمش برابر قهرمان سابق آسیا را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان فوتبال عراق پس از دو سال هنوز بی‌خیال خوشحالی کاپیتان تیم ملی قطر نشدند.
کاپیتان تیم ملی ایران با پیشنهاد رسمی باشگاه‌هایی از عربستان و قطر مواجه شد، اما تصمیم دیگری گرفت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه عربستانی پاسخ منفی داد و بعد از تمدید قراردادش با آاِک یونان، تمجید سرمربی این تیم را برانگیخت.
تیم ملی فوتبال ایران با سه تیم امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه شد و می‌شود انتظار 9 امتیاز از سه بازی مقدماتی را داشت.
کاپیتان تیم ملی ایران در سه ماه اخیر حضور ثابت در تمام مسابقات مهم داشته است.
لیست جدید تیم ملی در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی تصمیم گرفت بار دیگر کاپیتان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دعوت کند.
کیلیان امباپه بعد از درخشش در جام جهانی قطر نقش مهم‌تری در تیم ملی کشورش، فرانسه، پیدا کرده و با صحبت‌های امروز دیدیه دشان عملا می‌توان او را کاپیتان بعدی خروس‌ها دانست.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
مهدی طارمی، موثرترین بازیکن ایران در جام جهانی 2022 قطر، برای دقایقی تجربه بستن بازوبند کاپیتانی در مهمترین رویداد ملی فوتبال را تجربه کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان از بازی بعدی در جام جهانی قطر محروم شد.
کاپیتان تیم ملی قطر به همراه فلیکس سانچز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اکوادور حاضر شد.
کاپیتان‌های هر تیم ملی می‌توانند از نظر روحی تیم‌شان در زمین رهبری کنند و نتیجه را طور دیگری در تورنمنت حساس جام جهانی رقم بزنند.
بنابر اخبار رسیده به خبرنگار ورزش سه امید ابراهیمی به احتمال فراوان هافبک باتجربه تیم ملی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.
ما که کیسه ندوخته‌ایم اما این بی‌توجهی اذیت‌‌کننده است؛ طوری رفتار می‌کنند که انگار ما قرار است برای قضاوت مسابقات لیگ برتر برویم.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری از ۶ کاپیتان تیم‌های آسیایی (ایران، قطر، عربستان، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی) نوشت: کدام مهاجم را در مسابقات جام جهانی بیشتر خواهید دید؟
از تیم ایران تصویری از علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران طراحی و ۹۰ روز مانده به شروع جام جهانی، روی یکی از ساختمان‌های بلند در مرکز شهر دوحه نصب شد.
پژمان منتظری ستاره سابق استقلال تیم ملی و کاپیتان فعلی باشگاه الخریطیات قطر در غم از دست دادن برادر گرامی خود به سوگ نشسته است.
جهانبخش با حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به رکورد حضور در ۳ دوره پیاپی در جام جهانی می‌رسد و از این حیث در فوتبال ایران رکورددار می‌شود.
فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر به دلیل سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.
ادعای سرقت ۱۰۰۰ صندوق امانت بانک در روز تعطیل
کایپتان تیم ملی ایران که در اردوی اخیر در لیست مدعوین نبود، بعد از اینکه در لیست پرسپولیس قرار نگرفت، حالا دنبال یافتن مشتری جدید است.او می خواهد در جام جهانی قطر حاضر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ