کم کردن فاصله صندلی‌ها در هواپیمای بویینگ و سوار کردن ۱۵۰ مسافر توسط هواپیمایی سپهران، توجه برانگیز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تصویر که به تازگی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب از فضا گرفته شده، اخترشناسان را به فکر واداشته است.
اخیرا عکس عجیب و غریبی از حسین فریدون برادر حسن روحانی منتشر شده است.
مرتضی رضایی در توئیتر نوشت: اردبیل واقعا عجیبه؛ دختر‌های خوزستانی‌مون که رفتن برای مسابقات کشوری، وسط تابستون این شکلی سردشونه. البته عکس برای دو روز پیش هست./منبع:برترین‌ها
رابرت وایت از پایگاه نیروی هوایی ادواردز با هواپیمای موشکی نورث آمریکن ایکس-۱۵ بلند شد و به ارتفاع ۳۱۴،۷۵۰ فوتی رسید.
روزنامه همشهری تصویری عجیب از آزاده صمدی بازیگری که حکم کشف حجاب او جنجالی شده است، منتشر کرد.
ایسنا تصویری عجیب و متفاوت از احد آزادیخواه نماینده ملایر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
چند ثانیه عکسی از حضور ایرانی‌ها در کامنت‌های کانال تلگرامی واگنر‌های روسیه را منتشر کرد.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
امروز در روستای میلکی شهرستان پارسیان هرمزگان، تصادفی اتفاق افتاده که تصاویر آن، تامل برانگیز است.
خبرگزاری فارس عکسی عجیب از رئیسی در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر منتشر کرد.
پس از نطق آتشین لاپورتا و حملات بی‌سابقه او با رئال، برخورد گرمش با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال مادرید، در مجمع لالیگا بازتاب گسترده‌ای داشت.
این تصویری عجیب و شاید باور نکردنی از اولی کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم است.
انتشار عکسی از کریستانو رونالدو در سونا که ناخن‌های پای وی سیاه شده خبرساز شد.
روزنامه همشهری، وابسته به شهرداری تهران این عکس از چگونگی رصد بی‌حجاب‌ها را تصویرسازی کرد.
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
هواداران روسی استقبال قابل توجهی از مصاف دوستانه تیم ملی فوتبال کشورشان برابر ایران به عمل آوردند.
شش صندلی فرست کلاس اساسا در کابین‌های کوچکی با در‌های مخصوص به خود قرار گرفته‌اند، این کابین‌ها یا اتاق‌ها علاوه بر سیستم اطلاعات سرگرمی معمول یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی نیز دارند، این کابین‌ها دارای یک تخت مستطیلی موازی در کنار صندلی عریض و گزینه‌های ذخیره‌سازی، از جمله کشوی لباس خواب هستند. کابین‌های فرست کلاس همچنین دارای یک کنسول بزرگ و یک میز غذاخوری جدا شونده بزرگ هستند.
همشهری آنلاین، تصویری از تتوی عجیب یک سارق در حاشیه طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات تهران را منتشر کرده است. او تتو کرده است که «بگین گارد بیاد»!
حواشی بازی در ارومیه ظاهرا یکی دوتا نیست؛ دیگر اقدام عجیب در بازی نود و پیکان حضور کودک روی نیمکت بود!
در شبکه‌های اجتماعی تصویری از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان، با لباس احرام در مقابل خانه خدا منتشر شده است.
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
در طراحی لاکهید، این هواپیما قابلیت جا به جایی ۹۰۰ مسافر در دو کلاس را داشت. این هواپیما دارای دو عرشه بود که در هرکدام ۴۵۰ مسافر جا می‌گرفت. مسافران به ترتیب ۳-۴-۳-۴-۳ می‌نشستند (بله درست خواندید!) و عرض بعضی از ردیف‌ها به ۱۷ صندلی هم می‌رسید. به نظر برای دسته وسط صندلی دعوا بود! عرض ۱۰-صندلی بوئینگ ۷۷۷ در برابر این هواپیما بسیار دنج و کوچک به نظر می‌رسد.
سلرا ۵۰۰ L هواپیمای بسیار عجیب و غریبی است که سازندگان آن امیدوارند روزی نحوه پرواز برخی از ما را تغییر دهد. بدنه آن شبیه یک بالون براق یا شاید شبیه کله قند است. اگرچه عجیب به نظر می‌رسد، اما این هواپیمای آزمایشی تاکنون ۳۱ پرواز انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ