معاون شهرسازی ومعماری وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:۱۲۰۰ شهر براساس طرح جامع مشمول ساخت خانه‌های یک طبقه هستندکه بایدواگذاری اراضی این شهرها برای ساخت واحدهای مسکونی براساس همان طرح انجام شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«اولترالایت تی بی ۵۰» (Ultralite TB ۵۰) کاملا جدید یک نوع منحصر به فرد از تاپر کمپینگ است که دارای چهار دیوار سخت، یک سقف بلند ثابت و یک تخت بالای کابین است. این محافظ کاملا عایق فوم در بسته بندی ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۷۵۰ میلیون تومان) با وزن کمتر از ۲۰۴ کیلوگرم ارائه می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه وشهرسازی برای تدوین ضوابط برای رونق تولید مسکن در شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی توسعه شهر‌ها در چارچوب قوانین و مقرارت شهری است.
بررسی ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده جدید به نام اجاره اشتراکی در پیاتخت به وجود آمده است.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
ارومیه - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش ما این است بتوان در ۶ یا ۷ماه آینده خانه‌هایی را که تخریب شده، از نو ساخت.
توسعه افقی شهرها طرحی است که در نهضت ملی مسکن قرار است اجرایی شود که یکی از ثمرات آن ساخت مسکن ویلایی یک طبقه است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن  گفت: ساخت واحدهای یک طبقه به دلیل مدت زمان کمتر مشمول تورم سالانه نمی‌شود.
ساخت مسکن های یک طبقه یا ویلایی در برخی از شهرها امکان پذیر خواهد بود اما در همه شهرها نمی توان خانه های ویلایی ساخته شود.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
اراک- مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهرهای جدید کشور از آغاز ساخت خانه های ویلایی و حیاط دار در هشت شهر جدید گفت: شهر جدید امیرکبیر مرکزی با نگاه به ویلاسازی طراحی شده است.
عضو کمیسیون مجلس گفت: ساخت 1میلیون واحد در هر سال کمبودهای مسکن را برطرف نمی سازد اما می تواند کمی مشکلات را کمتر کند و طرح خانه های ویلایی طرحی برای حل مشکلات در شهرهای کوچک است.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این شهرک‌ها ساخت واحدهایی با طبقات کم در اولویت است
سیاست اخیر شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه‌های ویلایی و یک طبقه باعث افزایش هزینه‌ها و اتلاف منابع می‌شود.
مسکن یک طبقه ای یا ویلایی به دلیل امکان ساخت تدریجی آن، سرعت ساخت و ساز آن قابل مقایسه با چندطبقه ای نیست و میتواند ضامن تحقق وعده ساخت چهار میلیون مسکن باشد.
نمایشگاه تخصصی توسعه دانش فنی بومی و انتقال فناوری در ساخت و احیای کاتالیست های شیمیایی امروز برگزار شد.
وزیر کشور از برنامه دولت برای ساماندهی ۲۰۲ محله کم برخوردار و محروم در یک برنامه زمانی خبر داد و گفت: در این مناطق برای خانه هایی که بدون مجوز ساخته شده اند، سند مالکیت صادر می شود.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزا رواحد مسکن مصرفی برای خانه اولی های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ