بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
ویدئویی از گزارش صداوسیما در سال ۱۳۶۳ از قیمت سکه، حقوق کارمندان و خط تلفن دوباره در فضای مجازی بازنشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
صداوسیما در مورد حمله دیروز طالبان و ایجاد درگیری مرزی با ایران گزارش داد.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود. ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.
صدا و سیمای استان فارس برای تهیه گزارشی از سرمازدگی باغ‌های انگور میمند اقدام می‌کند که با خنده‌های این باغدار مواجه می‌شود.
صداوسیما در ادامه گزارش‌های جنجالی خود از وضعیت حجاب زنان، این بار از استانداردهای مرسوم خود عبور کرده و نمایش بیشتر زنان با لباس‌های باز روی آنتن را در دستور کار قرار داده است. منبع: دانشجو
چند ثانیه نوشت: خبرگزاری صداوسیما با انتشار تصاویر برخی پوشش‌های غیرمعمول بانوان را بزرگنمایی کرده است.
صداوسیما در گزارشی به شیوع و اوج گیری دوباره ویروس کرونا در کشور پرداخته است.
در بخشی از مستند به بهانه آزادی گزارشی از عادل فردوسی‌پور درباره علی کریمی از شبکه سه پخش شد.
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
فینال دو تیم آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که آلبی سلسته مچ خروس‌ها را خواباندند.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
خبرگزاری صداوسیما درباره آخرین وضعیت پیروز، توله یوز ایرانی، گزارشی تهیه کرده است.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
صدا و سیما تصاویری از بازداشت عوامل موساد که قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند منتشر کرد.
خبرنگار صداوسیما در ویدیویی از مخاطبین خود خواست نظرات خود در مورد «همجنس‌گرایی در ایران» را کامنت کنند تا در گزارش خود از آن‌ها استفاده کند!
گزارشی جالب از خنده دارترین اتفاقات فوتبال ایران با صدای عادل فردوسی پور را ببینید.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‎ای از دستگیری ۱۰ تروریست تکفیری – صهیونیستی که به قصد انجام چند عملیات تروریستی در میان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اعزام شده بودند، خبر داد. صداوسیما گزارشی منتشر کرده که حاوی بخش هایی از اعترافات این گره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ