رافا یوسته، از مدیران بلندپایه بارسا، به اعضای باشگاه تضمین داد که قضیه بارساگیت تهدیدی برای باشگاه کاتالان نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
متئو آلمانی دیگر مدیر ورزشی بارسلونا نیست و دکو از این پس رسما جانشین او خواهد شد.
دکو، ستاره سابق بارسلونا، قرار است امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه معرفی شود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
احمد الغامدی، مدیرعامل باشگاه النصر عربستان، شخصا به بارسلون سفر کرده تا جلسات متعددی را در مورد نقل و انتقالات انجام دهد.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا پس از دیدار با ایلکای گوندوگان به بارسلون بازگشت.
دکو در شبکه های اجتماعی گزارش داده که شرکت او انجام وظایف مربوط به فوتبال و ورزش را متوقف می کند.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مایل به توضیح زیاد درباره اتفاق جالب توجه مدافع آبی‌اناری‌ها نشد.
رافا یوسته، قائم مقام بارسلونا، تایید کرد که دکو قرار است بار دیگر به این باشگاه برگردد و در سمت مدیر ورزشی مشغول به کار شود.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که در این باشگاه می‌ماند و به شایعات جدایی‌اش پایان داد.
ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و راهی استون‌ویلا خواهد شد. او مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، را با خود به ویلا منتقل خواهد کرد.
با اعلام باشگاه بارسلونا، متئو آلِمانی، مدیر ورزشی موفق این باشگاه، در پایان فصل رسما جدا خواهد شد.
بر اساس گزارش‌ها، چلسی با ایجنت گاوی، ستاره بارسلونا، دیدار کرده است.
جوردی مستره، نایب رئیس ورزشی سابق بارسا، می‌گوید که از پرداختی‌های باشگاه به نایب رئیس وقت کمیته داوران فوتبال اسپانیا اطلاع نداشته است.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند آنتونیو کوردون که امروز اعلام کرد از پست مدیریت ورزشی رئال بتیس استعفا داده راهی بارسا شده و مدیر ورزشی آینده بلوگرانا خواهد شد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، تایید کرد که فعلا قادر به ثبت‌نام گاوی در فهرست تیم اول باشگاه نیستند و در مورد زمان دقیق رفع این مشکل هم قولی نداد.
روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن این فصل بارسلوناست و در اولین فصل حضورش این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی دو فصل آخر لیونل مسی در بارسا پیشی بگیرد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، معتقد است این تیم استحقاق صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را داشت و به خاطر داوری بد بازی رفت برابر اینتر از این رقابت ها کنار رفتند.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی بارسلونا، گفت که تابستان سال بعد برای برگرداندن لئو مسی با مشکل مالی مواجه نخواهند بود.
مدیر اجرایی بایرلورکوزن از اقدامات باشگاه بارسلونا برای فرار از بحران اقتصادی انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ