رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به خبرنگاران گفت: من جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا را اصلا در نظر نمی‌گیرم. سطح او طوری است که باید با مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه دولت ترکیه صحبت کند. این اظهارات از سوی او واقعا زشت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که منتقدان عربستان از فروش بازیکنان به آنها استقبال می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه در خبری اعلام کرد که حمله شبانه کی‌یف به کریمه با موشک زمین به هوا دفع شده است.
ما با ایرانسل به توافقات مثبتی رسیدیم اما الان به آنها فشار آورده‌اند که بیا و با یک تیم دیگر هم ببند! آنها هم می‌گویند ما اینقدر بودجه در نظر نگرفتیم اما همچنان فشار می‌آورند. همین باعث شده توافقات ما با تاخیر دنبال شود. مشکلات ما یکی دو تا نیست که! ما قهرمان شدیم و الان باید منتظر تمدید اسپانسر خودمان بمانیم
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
روزنامه کیهان نتیجه انتخابات ترکیه را که اردوغان به مرحله دوم راه یافته است نپسندید و او را به دیکتاتوری متهم کرد.
عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ضمن محکوم کردن این رویداد گفت که این حزب به تلاش برای انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ماه آینده ادامه خواهد داد.
بنا به اعلام رسانه‌های ترکیه، گروهی از افراد ناشناس شب گذشته به سوی دفتر ارتباط انتخاباتی حزب حاکم عدالت و توسعه (AK Party) در باغچه لیولر کوکاسینان استانبول تیراندازی کردند.
گروهی از افراد مسلح دفتر انتخاباتی حزب عدالت و توسعه ترکیه در استانبول را هدف حمله قرار دادند.
اظهارات رئیس جمهور ترکیه و تهدید به حمله به یونان با موشک بالستیک، واکنش تند آتن را به همراه داشت.
رئیس جمهور ترکیه تهدید کرد در صورتی که یونان اقدامات تحریک آمیز خود را متوقف نکند، آتن با هواپیماهای جنگی و پهپادهای مسلح هدف قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که اظهارات روسیه در خصوص دست نداشتن در حمله موشکی به لهستان برای وی مهم است و او به آن احترام می‌ گذارد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: پوتین در گفتگوی تلفنی امروز با اردوغان گفت که کی یف با حمایت غرب از کریدور غلات برای حمله به سواستوپل استفاده کرد.
مدتی است که جنگ لفظی میان مقامات ترکیه و یونان شدت گرفته است، در همین راستا، چندی پیش رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حمله نظامی به یونان گفته بود:شاید این حمله یک شبه اتفاق بیفتد.
اردوغان ادامه داد: جزایری وجود دارد که کنترل آن در دست یونان است و در آن پایگاه نظامی احداث کرده‌اند، اگر تهدیدات غیر قانونی آتن علیه ما ادامه پیدا کند، [ما اقدامی خواهیم کرد]؛ چرا که صبر ما نیز حد و اندازه‌ای دارد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
رجب طیب اردوغان در خصوص لشکر کشی‌های ترکیه به شمال سوریه گفت: این عملیات‌ها برای مقابله با تروریسم بوده است. اینکه می‌گوییم یک شب ناگهانی حمله می‌کنیم، بلوف نیست و در ساعت خودش انجام می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ