سحابی‌های گسیلشی IC ۱۳۹۶ و Sh۲-۱۲۹ در فاصله ۳,۰۰۰ سال نوری از ما قرار دارند و سرشار از گاز‌های درخشان و ابر‌های غباری تاریک هستند.
کیت سوم تراکتور با رنگ مشکی رونمایی شد.
لیونل مسی برای شرکت در اولین تمرین اینترمیامی وارد مجموعه تمرینی این باشگاه شد و تصاویری از او در حالی که برای هواداران دست تکان می‌دهد منتشر شد.
لیونل مسی برای آغاز عصر جدیدی از دوران حرفه‌ای خود وارد شهر میامی شد.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در سی دقیقه اول دیدار تیمش با لیدز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا سیتی با درخشش او شروعی طوفانی داشته باشد.
مادر محمد محبی ستاره تیم فوتبال استقلال روز گذشته از جایگاهی ویژه تماشاگر بازی فرزندش شد.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
تصویر جدید ابری که روز ۲۳ مارس توسط «آزمایشگاه پیش‌رانش جت» (JPL) ناسا منتشر شد، با یکی از دوربین‌های مریخ‌نورد استقامت درست پیش از طلوع خورشید در ۱۸ مارس گرفته شده است. این هفتصدوسی‌وهشتمین روز مریخی ماموریت استقامت بود.
رئال مادرید یک بار دیگر به لطف زوج ترسناک وینیسیوس-بنزما توانست لیورپول را شکست دهد. زوجی که لرزه بر اندام هر تیم اروپایی می اندازد.
کمال کامیابی نیا و علیرضا بیرانوند، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس نیز نتوانستند جلوی شکست این تیم را بگیرند.
واکنش مربی استقلال به صحنه پنالتی روی رضا میرزایی یادآور اکت ویژه فرهاد مجیدی بود.
محمدحسین اکبرمنادی در عرض چند دقیقه رویای کلین‌شیت در آزادی را با یک شکست تلخ عوض کرد.
شیمبا مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس رفسنجان در بازگشت به ترکیب اصلی روز پرماجرایی را پشت سر گذاشت.
بدون شک بازی امروز زیر ۲۰ ساله‌های فوتبال ایران و قطر می‌تواند گام مهمی برای عبدالصمد مرفاوی باشد.
تصویر روز ناسا، عکس شهاب‌سنگی است که حدود ۷ ساعت قبل از برخورد با جو سیاره زمین ثبت شده است. مسیر پیش‌بینی‌شده این شهاب‌سنگ فرصت نادری را برای رصدگران شهاب‌سنگ ایجاد کرد.
محمد نژادمهدی بازیکنان نیم فصل اول تیم فوتبال سپاهان با یک تکل اشتباه دروازه کریستوف کنت را باز کرد.
هادی محمدی گلزن تیم تراکتور با شرایطی خاص ورزشگاه یادگار امام را ترک کرد.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
محمدرضا آزادی با گل تماشایی که وارد دروازه صنعت نفت کرد، یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند.
مهران گلزاری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی چند هفته‌ای سرانجام بار دیگر فرصت حضور در ترکیب تیم شهر زادگاهش را پیدا کرد.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
سعید جلالی‌راد عملکرد خوبی در مقابل سپاهان ارائه کرد ولی در روزی که تیم میزبان یکی از شناورترین بازی‌های خود را انجام داد این گلر هم درنهایت تسلیم شد.
به تازگی ماموریت استقامت ناسا اولین لوله ذخیره، حاوی نمونه‌های سنگ‌های گرانبهای خود را روی شن‌های مریخ رها کرد و رکوردی از موادی را که در یک مأموریت آینده می‌توان به زمین بازگرداند، به جای گذاشت. مقامات ناسا در بیانیه‌ای روز چهارشنبه ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اعلام کردند که این یک لحظه کلیدی در جستجوی حیات در مریخ است.
بازیکنان ملی‌پوش تیم پرسپولیس امروز در تمرین حضور پیدا کردند.
کاوه رضایی روز کم فروغی مقابل ملوان داشت و در نهایت جای خود را به مهدی هاشمی‌نژاد داد.