وزیر خارجه آمریکا امروز(دوشنبه) بر تعهد واشنگتن نسبت به تحویل جنگنده‌های اف۱۶ به ترکیه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: رویکرد کلی واشنگتن در قبال ایران تغییری نکرده است.
وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی با رئیس جمهور عزل‌شده نیجر، بر تلاش واشنگتن به منظور یافتن راه‌حلی صلح‌آمیز برای حل بحران کنونی در این کشور تاکید کرد.
سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با هدف کاهش سطح تنش‌های بین دو کشور انجام شد، اما از وقایع و نشانه‌های پس از آن چنین برمی‌آید که گویا این سفر چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.
وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: واشنگتن بسته کمک جدیدی را به اوکراین ارائه می‌دهد.
وزارت امور خارجه چین تأکید کرد که طرف چینی از بلینکن خواست تا به اصل چین واحد پایبند باشد و از استقلال تایوان حمایت نکند.
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن انتظار هیچ پیشرفت یا تحولی در روابط دوجانبه با پکن را از سفر بلینکن به چین ندارد.
وزیران خارجه آمریکا و قطر در حاشیه نشست وزارتی میان آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با یکدیگر دیدار کردند.
رسانه‌های عبری زبان در خبری معنادار از لغو سفر برنامه‌ریزی شده وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی طی هفته آینده خبر دادند.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ افروزانه کاخ سفید از حمایت مجدد تسلیحاتی واشنگتن از کی‌یف ضد مسکو خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه سیاست تنش آفرینی کشورش علیه مسکو از اختصاص « بسته جدید کمک نظامی ۳۵۰ میلیون دلاری به اوکراین» از سوی واشنگتن خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا مدعی است که واشنگتن همچنان اعتقاد دارد موثرترین راه برای حل و فصل چالش برنامه‌ هسته‌ای ایران، دیپلماسی است.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.
وزیر خارجه آمریکا اذعان کرد که خروج پرحرف و حدیث این کشور از افغانستان، به واشنگتن کمک کرده تا منابع خود را به سمت اوکراین هدایت کند.
وزیر خارجه آمریکا امروز در آستانه بازی فوتبال میان تیم های تهران- واشنگتن گفت: مشتاقانه در انتظار مسابقه رقابتی ایران و آمریکا هستم.
وزیر خارجه آمریکا امروز در آستانه بازی فوتبال میان تیم های تهران- واشنگتن گفت: مشتاقانه در انتظار مسابقه بسیار رقابتی میان ایران و آمریکا هستم.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به برگزاری جلسه ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ایران مدعی شد که واشنگتن به حمایت از مردم ایران ادامه خواهد داد.
وزارت خارجه آمریکا از سفر قریب الوقوع آنتونی بلینکن به قطر برای آغاز گفت وگوی استراتژیک سالانه واشنگتن و دوحه خبر داد.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همه پرسی هایی را که روسیه در اوکراین برگزار کرد به رسمیت نخواهد شناخت و به حمایت از کی یف ادامه خواهد داد.
وزیر خارجه آمریکا می‌گوید که واشنگتن در صورت استفاده احتمالی روسیه از سلاح اتمی، برای واکنش «برنامه» دارد.
روزنامه معاریو در گزارشی اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا در دیدار با نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به وی هشدار داده است.
این مقام ارشد آمریکایی عنوان کرد که ایالات متحده «خواسته‌های اضافی غیرمرتبط به برجام را نخواهد پذیرفت» چراکه واشنگتن به دنبال رسیدن به توافقی است که به «پیشبرد امنیت ملی» آمریکا منجر شود.
وزیر خارجه آمریکا گفت، در این بحران انرژی، واشنگتن متحدان اروپایی خود را در سرما رها نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به ارائه تسلیحات و کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی عنوان کرد که واشنگتن تا زمانی که ایران آماده بازگشت به برجام نباشد، به اعمال تحریم‌ ادامه خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ