همه می‌خواستند با سیدحسن عکس بگیرند. حاج‌عماد می‌رفت دوربین را می‌گرفت و عکس می‌انداخت، کمتر کسی از نقش عکاس در پیروزی های حزب الله لبنان آگاهی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
مورینیو ۴ بازی هم در رقابت های اروپایی محروم شده است.
رضا عنایتی در جلسه ای با سرمربیان تیم های امید و روسای آکادمی ها شرکت کرد.
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
در حالی که اردوی اینتر به خاطر نتایج ضعیف اخیر در سری آ آشفته به نظر می رسد ، خاویر زانتی، حمایت کامل خود را از اینزاگی اعلام کرد.
جلسه هم اندیشی با موضوع لزوم انسجام رسانه ای برای عملیات روانی بهتر در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا برگزار شد.
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه ای را با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کرد.
مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.
علی فتح الله زاده تا دقایقی دیگر جلسه ای را در کمپ حجازی برگزار خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
قرار است کمیته داوران فیفا طی جلسه‌ای برای ادامه استفاده از تیم داوری ایرانی در جام جهانی 2022 تصمیم گیری کند.
مدیران تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران با محرومیت دوجلسه ای از سوی کمیته انضباطی مواجه شدند.
برگزاری جلسه تشکل های گردشگری با نماینده های مجلس، بلیت موزه برای مادران دارای سه فرزند، کمیته ای برای حل چالش های علیصدر، از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
دهه‌هشتادی‌ها در جلسه ای سه ساعاته با قالیباف ، انتقادها و مطالبات خود را تند و بی‌پروا مطرح کردند..
سرمربی استقلال امروز در محل تمرین جلسه ای را با دو کاپیتان خود برگزار کرد.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
مدیر رکن صدور مجوز باشگاهی خبر از لغو سمینار سالانه افسران صدور مجوز باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران داد.
دادگاه فدرال عراق امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در روز چهارشنبه آینده درباره انحلال پارلمان تصمیم می‌گیرد.
عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد گفتند انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود.
جلسه ای در باشگاه پاری سن ژرمن بین نیمار و کیلیان امباپه برگزار و مشکلات بین طرفین حل شده است.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
ما و همه مدیران نهاد وکالت قائل بر این هستیم که در یک مقطع زمانی تاریخی هستیم که استقلال این نهاد را با چالشهای جدی مواجه کرده است و حفظ استقلال این نهاد به عنوان یک خط قرمز مورد توجه همه مدیران این نهاد است ما و همه مدیران بنا داریم از تمام ظرفیت و توانمان استفاده کنیم لذا تعهد خود را از نوع تعهد به وسیله نمی دانیم و به نتیجه هم توجه می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ