بر اساس پژوهش‌های جدید، اسکن‌های دارای فناوری پیشرفته می‌توانند بیمارانی را که در معرض خطر حمله قلبی قرار دارند، سال‌ها قبل از وقوع آن شناسایی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق فولاد پس از رد کردن پیشنهاد تمدید این تیم و همچنین استقلال، پیراهن تراکتور را بر تن کرد.
پرسپولیس روز پنجشنبه لیگ بیست و سوم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می‌کند و همه در انتظار رونمایی از خط تهاجمی تیم هستند.
پرسپولیس روز پنجشنبه لیگ بیست و سوم را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز می کند و همه در انتظار رونمایی از خط تهاجمی تیم هستند.
استونی برای نظامیان ناتو از دیگر کشورها منطقه اسکان جدید خواهد ساخت.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر جدید سهند به همراه واسطه‌های دخیل در امر ارتشا و اختلاس دستگیر شدند.
(ویدئو) یک فناوری جدید در مترو چین/ اسکن کف دست به جای اسکن بلیط
این اولین باری است که دانشمندان از اسکنرهای بدون تماس برای به دست آوردن تصاویری از یک پرتو مانتا باردار وحشی استفاده می کنند. در مجموع، فرومن ۸۱ اسکن از ۵۵ مانتای صخره ای آزاد را در مطالعه جدید خود در مجله زیست شناسی ماهی توصیف می کند.
این روش که هفته گذشته در قالب مقاله‌ای در مجله نیچر منتشر شد، از شرکت گوگل و هوش مصنوعی خدمات آن استفاده می‌کند و با تلفیق ابزارهای تصویربرداری، به تفسیر اسکن‌های تصویربرداری تشدید مغناطیسی کاربردی (fMRI) دست می‌یابد که دستگاهی شبیه اسکن‌های معمولی است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید مدیر ارشد اسکان بشر در دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه هبیتات دیدار کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تجویز اسکن قلب قبل از یک عمل جراحی بزرگ برای اندازه گیری خطرات ممکن است غیر ضروری باشد.
فدراسیون‌های گلف، بیماری‌های خاص، اسکواش و اسکی، دفاتر خود را در این ساختمان پرخطر و ناامن ترک کرده‌اند و کارکنان فدراسیون اتومبیلرانی نیز به دنبال جای جدیدی هستند.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
نیروی هوایی ایالات متحده از بمب افکن رادارگریز هسته‌ای جدید خود رونمایی کرد که به تدریج جایگزین هواپیما‌هایی خواهد شد که برای اولین بار در جنگ سرد پرواز کردند.
بمب افکن B-21 Raider به وضوح بسیاری از طرح‌های خود را از مدل قبلی آن بمب افکن گرفته از جمله مفهوم بال پرنده با موتورهای تعبیه شده و پیکربندی شده برای کاهش موثر، امکان رهگیری و شناسایی توسط رادار.
سرپرست معاونت امور اسناد سازمان ثبت گفت: ۷۵ درصد از دفاتر سنتی دفترخانه‌ها در سراسر کشور اسکن شده است.
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد هدست واقعیت مجازی- واقعیت افزوده  اپل قابلیت های جالبی داشته باشد و با اسکن عنبیه چشم برای ورود به سیستم و انجام پرداخت استفاده می کند.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
ساکنان نوار غزه در تلاش برای یافتن قبر‌هایی برای دفن مردگان خود هستند. جنگ‌های مکرر تقاضا برای مسکن جدید و اسکان مجدد بی‌خانمان‌ها را افزایش داده است. بنابراین، ساخت قبرستان دیگر اولویت ندارد.
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اسکن مغزی، یادگیری دانش‌آموزان را بهتر از امتحانات اندازه‌گیری می‌کند و در واقع، اسکن کردن مغز در سنجش توانایی یادگیری دانش‌آموزان بهتر از آزمون‌های سنتی عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ