اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با برنامه های متنوع فرهنگی و توجیهی داوری در حال پیگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جک گریلیش، ستاره ملی‌پوش سیتی، تاکید کرد که بعد از فتح سوپرجام اروپا خبری از جشن‌های خبرساز قبلی نخواهد بود.
برنامه خاطره بازی جواد خیابانی بدون هیچ مشکلی از صداوسیما پخش شد تا شایعه ممنوع التصویری این مجری رد شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ایجاد هر گونه درآمد اختصاصی برای دستگاه های اجرایی ممنوع شد.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا از طریق انتشار اوراقی که در دست بانک‌ها بلوکه شده و در طول ۵ سال نقد می‌شود، بدهی خود به بانک‌ها را تسویه کند.
برنامه Threads شرکت متا پلتفرم در اتحادیه اروپا ارائه نخواهد شد، زیرا این شرکت در حال بررسی نحوه اشتراک گذاری داده بین پلتفرم جدید و برنامه اینستاگرام است.
براساس برنامه ریزی انجام شده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از مازندران به سمت کرج از ساعتی دیگر یک طرفه خواهد شد.
فرزین گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده اجرای برنامه تثبیت اقتصادی بوده که اساس آن، کنترل ارز و پول است و معتقدیم اگر این دو کار به درستی انجام شود آرامش در بازار‌ها ایجاد می‌شود.
بابل- معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی قیمت کارشناسی هزینه تولید برنج طارم اعلا را در سال جاری به ازای هر کیلوگرم ۹۵ هزار تومان ذکر کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
انگلیس تصمیم دارد تمام تجهیزات نظارتی ساخت چین را از اماکن حساس دولتی حذف کند. این اقدام بخشی از برنامه کشور برای برطرف کردن نگرانی های امنیت ملی مرتبط با چین است.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده احداث فرودگاه جدید ممنوع است و همچنین برنامه همه واگن ها و لوکوموتیوها به بخش خصوصی واگذر شود.
بنا بر ماده ۱۵۲ برنامه هفتم توسعه هرگونه بهره برداری چوبی از جنگل ها ممنوع است.
کادر فنی تیم ملی فوتبال برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از برگزاری ویژه‌های برنامه‌های متنوع فرهنگی، همزمان با ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت در دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
این روزها خمس در تیم تراکتور حرف اول و آخر را میزند و اکنون در اقدامی سخت گیرانه حضور در رسانه‌های تصویری را برای بازیکنان ممنوع کرده است.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش کمیسیون متبوع خود در خصوص بررسی عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی های مالی در قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور را قرائت کرد.
معاون دانشجویی دانشگاه علامه بیان کرد: در ۱۶ آذر ماه هیچ برنامه و تقاضایی برای برگزاری تجمعی نداشتیم، ولی در پی برگزاری تجمعاتی، حدود ۲۰ نفر ممنوع الورود شدند. این دانشجویان افرادی هستند که اصرار دارند این مسیر را ادامه دهند و رفتار‌های مداراگونه ما را بر نمی‌تابند و دانشگاه در مقابل از ابزار‌های قانونی خودش استفاده خواهد کرد.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
خمین - فرمانده ناحیه سپاه خمین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در شهرستان خمین اجرا می‌شود.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در تشریح جشنواره همکار آسمانی گفت: در راستای جهاد تبیین، سازمان انرژی اتمی برگزاری برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی را به منظور تهیه مستند و تدوین حقایق تاریخی و حمایتگری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ