یونس امامی در فینال وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی 6 بر صفر از سد محمدصادق فیروزپور گذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد گفت: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا (ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم (ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. این موضوعی نیست که دستگاه‌های امنیتی و اجرایی بخواهند مقتدرانه وارد عمل شوند و مسئله را با عملیات حکومتی حل کنند. این در گرو یک اقدام فرهنگی و اجتماعی است که باید به همت شما مردم به آن رسیدگی شود
سخنگوی فدراسیون کشتی از اقدام باشگاه سپاهان در لغو ناگهانی میزبانی از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان انتقاد کرد و گفت: اقدام آن‌ها غیر حرفه‌ای بود و به جایگاه کشتی ایران لطمه زد.
دارنده مدال برنز جهان در سال 2022 در مورد شکستش مقابل نفر دوم وزن 74 کیلوگرم آمریکا در فینال اولین مسابقه رنکینگ‌دار سال 2023 گفت که حریفش را دست‌کم گرفته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۱۰ میلیون و ۱۲ هزار تومان است.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در صورت لغو میزبانی هند از رقابتهای کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا ، بحرین و قزاقستان گزینه های اصلی میزبانی این مسابقات خواهند بود.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
حسن یزدانی تورنمنت کرواسی را با یک برد قاطعانه آغاز کرد تا بار دیگر قدرت خود را به رخ رقبا بکشد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: دبیر در دیدارش با رئیس اتحادیه جهانی کشتی موارد زیادی را صحبت کرده است که قطعا جزئیات آن را با اصحاب رسانه در میان خواهد گذاشت.
سخنگوی فدراسیون کشتی مباحث مالی این فدراسیون را شفاف سازی کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است.
سخنگوی فدراسیون کشتی می‌گوید سوریان همچنان به عنوان نایب رییس به فعالیتش در فدراسیون ادامه می‌دهد و موضوع استعفا منتفی است.
سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت ۴۰ هزار تومانی مواجه شده است و هم اکنون به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان رسیده است.
سکه امامی امروز با کاهش قیمت نسبت به دیروز مواجه شد.
امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۵ میلیون تومان رسید.
یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان در کشتی آزاد برای حضور در بیست و دومین دوره لیگ برتر جام یادگار امام (ره) به تیم پتروپالایش تاکستان قزوین پیوست.
دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در وزن ۷۴ کیلوگرم با وجود کسب این نتیجه همچنان از باخت در مرحله نیمه نهایی و از دست دادن فینال دلگیر و ناراحت است.
کشتی‌گیر وزن 74 کیلوگرم تیم ملی آزاد گفت: زورم به حریف آمریکایی می‌رسید، اما اشتباه کردم و پایی که گرفته بودم را به خاک ختم نکردم تا او ببرد.
یونس امامی پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی قول مدال خوشرنگ‌تر در سال آینده را داد.
با حکم پرهیزکاری، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال قاسمی به عنوان معاون مرکز ملی فوتبال منصوب شد.
نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با برتری مقابل حریفی از هند به مدال برنز جهان رسید.
یونس امامی کشتی‌گیر وزن ۷۴ کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل جاگلان حریف هندی مدال برنز رقابت‌های این وزن را به گردن آویخت.
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ