دادستان کل کشور گفت: ۷۰۰ کیفرخواست همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های سازمان منافقین در دستگاه قضایی تشکیل شده و به زودی دادگاه بین المللی مجازات آنها برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین هزاران نفر را شهید، شکنجه، معلول و مجروح کردند و خانواده این افراد شاکی هستند.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
دادگاه آلبانی با مستنداتی که اخیرا در ماجرای پاکسازی مقر گروهک مجاهدین خلق در تیرانا دست یافته‌، با تروریستی خواندن فعالیت آن، با صدور حکمی ورود «مریم رجوی» سرکرده آن به آلبانی را ممنوع کرد.
منابع آگاه امنیتی به تسنیم گفتند که دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.
دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور یک آگهی عمومی اعلام کرد بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه قرار است ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین محاکمه شوند.
مستند «بی‌وتن‌ها» روایتی از مواجهه مستقیم با اعضای گروهک تروریستی منافقین در حاشیه دادگاه حمید نوری به کارگردانی حسین شمقدری است.
دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی که در روزنامه‌های کثیر الانتشار منتشر شده، از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده‌ای که برای آن‌ها تشکیل گردیده از این افراد دفاع کنند.
دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور یک آگهی عمومی اعلام کرد: بر اساس پرونده تشکیل شده قرار است ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان منافقین به عنوان متهم محاکمه شوند.
دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا، که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.
نظر به اینکه جلسه دادرسی قبلی علنی بوده و دادگاه قرار غیرعلنی بودن دادرسی رو صادر و اعلام نکرده، در نتیجه طبق قانون این دادرسی هم باید علنی باشد و جلسه دادگاه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت حقوقی از ارتش آمریکا بابت حمله تروریستی جنگنده‌های نیروهای سنتکام به هواپیمای مسافربری ماهان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت آمنه ذبیح پور از سپیده قلیان برگزار نشد.
جلسه دادگاه سپیده قلیان به شکایت آمنه ذبیح پور امروز در بستر اسکای روم و به صورت برخط و علنی برگزار می‌شود.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
اولین بار عصر سه‌شنبه ۳۰ خرداد منابع خبری از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در این کشور خبر دادند. طبق گزارش همین رسانه خبری، پلیس آلبانی اعلام کرد بر اساس حکم دادگاه و به دلیل نقض توافقات صورت گرفته، به این مقر حمله کرده و با مقاومت تروریست‌های منافق مواجه شده است.
دادستان کل کشور گفت:۷۰۰ کیفرخواست علیه منافقین همراه با لیستی از اسامی تروریست‌های این سازمان در دستگاه قضایی تشکیل و به دادگاه فرستاده شد و به زودی دادگاه بین المللی برای مجازات این جانیان برگزار خواهد شد.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق، با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: پرسش اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند؟
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
یکی از اعضای سابق سازمان تروریستی مجاهدین خلق با اشاره به مواضع این سازمان در حوادث سال ۱۴۰۱ در ایران و ترغیب به برداشتن حجاب بانوان گفت: سوال اصلی این است که چرا همچنان زنان عضو سازمان مجاهدین خلق خود حجاب را رعایت می‌کنند.
خبرگزاری مهر در گفتگو با خانواده حمید نوری ایرانی زندانی در سوئد، آخرین اخبار، حواشی و نیز پرونده وی در دادگاه تجدید نظر را مورد بررسی قرار داد.
حمید نوری شهروند ایرانی بازداشت شده در سوئد براساس اعلام دادگاه به دلیل اختلال سیستم انتقال زندانیان بازداشتگاههای استکهلم امروز در هشتمین دادگاه تجدیدنظر شکایت منافقین علیه وی حاضر نشد.
اسدالله اسدی چهار سال پیش به اتهام دست داشتن برای برنامه‌ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت و به بلژیک منتقل شد. او به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ