رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: تسهیل‌گری و حمایت معنوی و مادی دستگاه‌های دولتی برای به فعلیت رساندن حداکثری ظرفیت مجموعه‌های مردمی از تأکیدات رئیس جمهور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با گذشت دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، آمار‌ها حاکی از آن است که عملکرد این دولت در اقتصاد کلان در قیاس با دولت یازدهم از شرایط خاصی برخوردار است. در‌حالی‌که رشد اقتصادی دولت رئیسی به طور چشمگیری در دو سال ابتدایی فعالیت خود از دو سال ابتدایی دولت حسن روحانی بالاتر است، تورم در دو سال ابتدایی دولت رئیسی، بیش از سه‌برابر دوران مشابه در دولت روحانی را به ثبت رسانده است.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد
رئیسی،‌ محسن رضایی را به سمت فعلی اش دوباره منصوب کرد.
کنعانی گفت: دعوت رسمی از سوی پادشاه عربستان از آقای رئیسی صورت گرفته که پاسخ رسمی داده شده است. در مرحله آغازین از سرگیری فعالیت‌های نمایندگی‌های دیپلماتیک دو کشور هستیم و اقدامات اجرایی با سرعت در حال انجام دادن است. تیم ما در آنجا مستقر هستند و کار‌های اجرایی و تکنیکی با سرعت خوبی در حال انجام است و خوشبین هستیم در سقف زمانی تعیین شده شاهد فعالیت‌های کامل نمایندگی‌های دو کشور باشیم.
حسین اسلامی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: اختلال و محدودیت های فعلی اینترنت کمکی به آینده کشور نمی‌کند.
دولت سیزدهم در حالی بیستمین ماه فعالیت خود را پشت سر می گذارد که در کارنامه اش ۳ وزیر استعفا داده، یک وزیر با تصمیم رئیس جمهور برکنار شده و پنج وزیر نیز از مجلس کارت زرد دریافت کرده اند.
رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل کشور و همچنین بازگشت تحصیل‌کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه‌ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته شود.
مهاجری گفت: دولت اگر بخواهد اندیشه خود را تغییر دهد به‌طور یقین بالای ۹۰ درصد وزرای فعلی باید تغییر کنند.
رئیسی در شرکت ملی گاز: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره‌سازی گاز و نفت بی‌توجهی شد/ وزارت نفت پس از پایان شرایط فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد/ تعطیلی ادارات و سازمان‌ها راهکار مناسبی نیست/ موضوع اهم رساندن سوخت به منازل مردم است
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در واکنش به فضاسازی‌ها درباره تیک آبی اینستاگرام صفحه رییسی اعلام کرد صفحه رییس جمهور در اینستاگرام فعال نیست.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
مرکز اطلاعات مالی اعلام کرد به هیچ وجه عضویت در نهاد FATF، محوریت فعالیت این مرکز در دولت مردمی قرار ندارد.
همچنان همه می‌دانیم که مقصر شرایط فعلی حسن روحانی است و احتمالا اعتراضات اخیر و هنوز که هنوز است، بادمجان‌های دولت سیزدهم نرسیده‌اند! اگر یادتان باشد برخی از حامیان رییس جمهور می‌گفتند در ۵ ماه بادمجان هم رشد نمی‌کند چه برسد به کارهای دولت.
همتی توییتی را درباره فراخوان رئیسی از دانشگاه ها برای «ارائه راهکار برون‌رفت کشور از وضعیت فعلی منتشر کرد.
حمید سوریان بعد از حدود دو سال فعالیت به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی، امروز از سمت خود استعفا کرد.
پیش از آن نیز رئیسی و امیر قطر در دیدار با یکدیگر بر ارتقای سطح فعلی روابط فیمابین به روابط راهبردی تاکید کردند.
زیدآبادی نوشت: در شرایط فعلی گام نخست برای نشان دادن همسویی با مطالبات عمومی اعلام انحلال گشت ارشاد است. شاید برخی مشاوران آقای رییسی انحلال گشت ارشاد در این موقعیت زمانی را به معنای عقب‌نشینی حکومت از موضع معمول آن تعبیر کنند و مانع تصمیم‌گیری قاطع در این زمینه شوند.
رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی کشور گفت: به هیچ وجه درست نیست که گفته شود دولت فعلی، استمراردهنده دولت احمدی‌نژاد است. از سوی دیگر ۳۴ سال مدیریت کشور دست اصلاح‌طلبان بوده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی بر فعالیت وزارت جهاد کشاورزی گفت: با هر شخصی و در هر جایگاهی که تخلف کرد برخورد کنید، برخورد با متخلفان را با وابستگان به قدرت شروع کنید
دبیرکل فعلی کمیته ملی المپیک برای حضور دوباره در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.
دبیرکل فعلی کمیته ملی المپیک که بازنشسته این برای حضور دوباره در انتخابات این کمیته نام نویسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ