جنبش اسیر فلسطین روز جمعه آینده را در حمایت از اسرای فلسطینی، روز خشم اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به این تقویم چهارشنبه روز عرفه، پنج‌شنبه عید قربان است. در دوره دولت پیشین نیز عید‌های قربان و فطر سه روز تعطیل عمومی بودند.
روز سوم مسابقات جهانی پرش اسب FEI WORLD CHALLENGE 2023 با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.
۲ روز عزای عمومی در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق زاهدان در این استان اعلام شد.
آیت الله سلیمانی صبح امروز ششم اردیبهشت در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت. ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی نیروهای امنیتی قرار گرفت.
مدیرکل دفتر بافت و بناهای تاریخی برنامه‌های روز جهانی بافت‌ها را اعلام کرد و از اقدام مشترک وزارت میراث با بنیاد مسکن و سازمان اوقاف خبر داد.
عبدالله ویسی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با سپاهان مشخص کرد.
کرمان- رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به احتمال تلاقی اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مقرر شد جمعه ۲۳ ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام شود.
زمان مسابقه معوقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
با وجود اینکه سه روز دیگر انتخابات فدراسیون قایقرانی برگزار می شود اما هنوز تایید صلاحیت ۲ کاندیدا اعلام نشده است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، به دلیل وقوع زلزله در این کشور، هفت روز عزای عمومی اعلام کرد.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
امروز شنبه نقاط مختلف کرانه باختری شاهد درگیری های شدید میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اعتراض به اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی در نابلس بود.
انبوهی از گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس جمهور سابق امریکا به سرعت پس از انتخابات میان دوره‌ای برای اعلام نامزدی حرکت خواهد کرد، اما چه کسی او را به چالش می‌کشد؟
"سلمان اسماعیلی" ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
دومین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار به پایان رسید.
نخست وزیر مکلف لبنان به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس، سه روز عزای عمومی در لبنان اعلام کرد!
دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که به درخواست نمایندگان و به منظور بزرگداشت کشته شدگان ناآرامی‌های بغداد، در پارلمان سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.
پارلمان عراق سه روز را به عنوان‌ عزای عمومی برای قربانیان حوادث اخیر کشور اعلام کرد.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.
استاندار اصفهان اعلام کرد: روز یکشنبه ششم شهریور همزمان با آیین تشییع و تدفین آیت الله شیخ محمدعلی ناصری شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.
از این پس ۲۴ مرداد ماه در تقویم افغانستان به مناسبت سالروز شکست نیرو‌های خارجی و قدرت گرفتن طالبان تعطیلی عمومی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ