قرار است در این مقاله تصویر تعدادی کفش عجیب و غریب را با هم تماشا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
تصویری عجیب و غریب از مسابقات نچرال ایران که از ژنتیک عجیب پسر ۱۲ساله رونمایی کردند؛ این تصاویری در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
یکی از فعالان محیط‌زیست تصاویری از جاده میامی-عباس‌آباد منتشر کرده که در آن محیط‌بانان درحال جمع‌آوری لاستیک برای آتش‌ زدن و هشدار به رانندگان عبوری هستند./فارس
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
امروز چند خبرگزاری از صحن علنی مجلس گزارش تصویری منتشر کرده‌اند که در آنها مصطفی میرسلیم و ساعتش سوژه عکاسی بوده است. ماجرا به هفته گذشته برمی‌گردد که تصویری از ساعت مچی میرسلیم منتشر شد که ادعا داشت یک برند خارجی گران قیمت است که البته با توجه به رونق بازار فیک این دست موضوعات در حد همان ادعا باقی می‌ماند. در تصاویری که امروز منتشر شده گویا میرسلیم در حال توضیح در اینباره است.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
تصاویری از خیابان‌های ال پاسو در ایالت تگزاس و وضعیت مهاجرانی که با امیدهای واهی به آمریکا پناه برده‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دست­‌نوشته­ وینیچ کتابی ۲۴۰ صفحه‌­ای بوده که تا به حال به هیچ زبانی ترجمه نشده‌­­است. گمان می‌رود این کتاب را در سال­های ۱۴۰۴ – ۱۴۳۸ نوشته شده باشد. وینیچ دارای تصاویری مبهم و طرح‌­هایی‌­ست که به نظر می­آید مربوط به چیز‌های متنوعی از جمله گیاهانی عجیب­‌و­‌غریب و زنانی با شکم‌­های متورم، درحال استحمام در استخر­هایی سبز رنگ است.
احتمالا تصاویری از این خانۀ سنگی و عجیب را قبلا در اینترنت دیده باشید؛ اما شاید بخواهید بدانید که ماجرای ساخته شدن آن چیست، به چه کسی تعلق دارد و کنجکاوی‌برانگیزتر از همه اینکه داخلش چه شکلی است؟
دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک تصاویری از تمرین خود بر روی رینگ مبارزه را منتشر کرد.
در تصاویری که هابل در نوامبر ۲۰۲۲ از اورانوس ثبت کرده، قطب شمالی این سیاره، از دایره بزرگ سفید رنگی پوشیده شده که ناشی از یک مه غلیط فتوشیمیایی است و شبیه به مه و دودی است که بر فراز شهر‌های زمین دیده می‌شود. طبق گفته ناسا، در عین حال چندین طوفان هم در نزدیکی لبه این دایره به وضوح قابل رویت است.
جدیدترین نسخه‌ی هوش مصنوعی میدجرنی تصاویری خلق می‌کند که به‌طرز عجیب و ترسناکی واقع‌گرایانه‌اند، اما وجود خارجی ندارند.
در ویدیوی تاز منتشر شده ای، لحظه تخم گذاری یک رتیل ماده تارانتولا و ترشح کیسه حاوی بیش از ۱۷۰۰، ثبت شده است.
در اینجا تصاویری زیبا از دنیای عجیب و شگفت‌انگیز عنکبوت‌ها را خواهید دید. شاید این نگاه دقیق‌تر کمی احساس ما را نسبت به آن‌ها تغییر بدهد!
تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.
یک گروه فیلم‌برداری در اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز، نمای بسته از پلک زدن عقاب در نمای آهسته را به تصویر کشیده‌اند.
تصاویری که از دیدار دیشب اینتر و میلان منتشر شده و بگو مگوی چند نفر از بازیکنان روسونری با دروازه‌بان این تیم را نشان می‌دهد با اعتراض هواداران روبرو شده است.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
تصاویری عجیب که در فضای مجازی پر بازدید شد و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد را ببینید. منبع: خبرفوری
دوربین‌های زیر آب، تصاویری را ضبط کرده‌اند که سرپایان (cephalopods- شاخه‌ای از نرم‌تنان) صدف، لجن و جلبک‌ها را با بازو‌های خود جمع‌آوری می‌کنند و با استفاده از آب پرفشاری که از قیف (یا سایفون، که در پشت اختاپوس قرار دارد) خارج می‌شود، آن‌ها را به سوی همنوعان خود پرتاب می‌کنند. محققان حتی فهمیده‌اند که اختاپوس‌هایی که مورد هدف قرار می‌گیرند، برای جلوگیری از اصابت این ضربه، جا خالی می‌دهند و غوطه‌ور می‌شوند.
شادی عجیب و متفاوت سردار آزمون با کی‌روش بعد از گل دوم ایران به ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری عجیب از به دام افتادن عقاب ماهیگیر و درگیری با اختاپوس را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ