قزوین - وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی معلمان در مهرماه خبر داد و گفت: رتبه بندی معلمان آغاز شده و تعدادی از احکام آنها در این ماه صادر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رای نهایی در خصوص پرونده ترک فعل تعدادی از مدیران فعلی و وقت دستگاه‌های مختلف در حوزه اجرای قانون هوای پاک صادر شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام به طور همزمان در سراسر استان های کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۰ نفر سارق دستگیر و ۱۱۹ فقره سرقت کشف شد.
تعداد ۱۵ نفر از متهمان در اواخر سال گذشته کیفرخواست آن‌ها به دادگاه ارسال و احکام این افراد نیز صادر شده، اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر خواهی قرار داد و با توجه به اینکه هنوز نهایی نشده نمی‌توان احکام نهایی را اعلام کرد.
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
احکام مربوط به رفع ناترازی ارزی، انضباط مالی و پولی و همچنین تسهیل تأمین مالی فعالیت‌های تولیدی در جلسه امروز شورای اقتصاد به ریاست رئیس جمهور تصویب شد.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: قویاً اعلام کنیم قاطبه مردم فهیم ایران مقید به احکام شرع و موازین اخلاقی هستند و آن چه تعداد محدود هنجار شکنان را بیش نمایی می‌کند مسأله شبه روایت‌ها و انتشار سازمان یافته ناهنجاری‌ها در رسانه‌های خاص است. تکثیر و باز نشر افراطی این فیلم‌ها و عکس‌ها، جامعه بانشاط را دچار نوعی سرخوردگی می‌کند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ضمن انتقاد از عدم درج وضعیت تاهل و تعداد فرزندان برای کارکنان زن در احکام کارگزینی شهرداری، خواستار اصلاح این مسئله در احکام شد.
تعدادی از دانش‌آموزان سمپاد برای نخستین بار در یکی از پایگاه‌های پهپادی کشور در هرمزگان حضور یافتند و از نزدیک در جریان توانمندی‌های کشور در این حوزه قرار گرفتند.
صادق نوروزی، دبیرکل حزب توسعه ملی گفت: اقدام به بازداشت‌های جدید درحالی‌که انتظار جامعه آزادی همه بازداشت‌شدگان است، ممکن است از تأثیر مثبت این عفو بکاهد. بنابراین، این عفو باید دنباله‌دار باشد وگرنه با توجه به تعداد دستگیرشدگان و احکام صادرشده انتظار جامعه را برآورده نمی‌کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
دو هزار و ۲۲۰ نفر از این زندانیان از محکومین مهریه هستند، افرادی که به علت نداشتن توان مالی قادر به پرداخت دینی که بر عهده دارند، نیستند. با نواسانات اقتصادی و افزایش قیمت سکه تعداد این زندانیان افزایش چشم گیری پیدا می‌کند.
اعتراضات دانشجویان دانشگاه تربیت‌مدرس هم با سرد شدن هوا و رسیدن ایام امتحانات، تا حد زیادی فروکش کرده است. فقط کانال گاندو است که همچنان برای برخی دانشجویان خط و نشان می‌کشد، تعدادی از دانشجویان هم با احکام قضایی و انضباطی مواجه شده‌اند و سایه حراست را همچنان بر سر خود حس می‌کنند و حتی معتقدند وضعیت نسبت به بهار امسال بدتر شده است
اعدام «محسن شکاری» که در جریان اعتراضات ۱۴۰۱ دستگیر شده بود در صبحگاه ۱۷ آذر، توجه‌های عمومی را به سمت زندانیان با اتهامات «محاربه» و «افساد فی الارض» جلب کرد. حکم بخشی از این زندانیان به صورت غیرقطعی اعلام شده است. اخیراً نیز سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره احکام پرونده‌های مختلف به صورت کلی داد و از تعداد احکام اعدام و حبس درباره آن‌ها سخن گفت، اما بعضاً اسامی در پرونده‌ها تفکیک نشده و مشخص نیست کدام‌یک از متهمین با حکم اعدام یا حبس مواجه هستند.
محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت: احکام تعدادی از مفسدان و محاربان تائید شده و به زودی اجرا خواهد شد.
محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت: احکام تعدادی از مفسدان و محاربان تائید شده و به زودی اجرا خواهد شد.
رییس دانشگاه تهران گفت: برخی اساتید که تعداد آن‌ها انگشت‌شمار بود به بهانه اینکه «جامعه را دوقطبی نکنیم»، در مقابل افرادی که مبنا‌ها و چهارچوب‌ها را زیر پا گذاشتند، حاکمیت نظام اسلامی و اجرای احکام الهی را زیر سوال بردند و حتی با تهدید مانع از حضور برخی دانشجویان و اساتید در کلاس درس شدند، دچار مماشات شدند و عافیت‌طلبی را پیشه خود کردند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پس از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان اغتشاشات در استان تهران، احکام بدوی و اولیه این پرونده‌ها از سوی دادگاه انقلاب صادر شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش از صدور تعدادی از احکام معلمان کم سابقه تا چند روز آینده خبر داد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
شهردار تهران گفت: احکام مدیران شهری یکساله صادر شده بود و برهمین اساس تعدادی از آنها تغییر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ