کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم اراک، طبق برنامه اعلامی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود و در بازی‌های خانگی بعدی نشست خبری در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره دیوار مرزی سیستان توضیح داد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نشستی خبرساز را در اولین کنفرانس خبری خود درفصل جدید که برخلاف میل سازمان لیگ در ورزشگاه کاظمی برگزار شد، پشت سر گذاشت.
یحیی گل‌محمدی در اولین نشست خبری خود در آغاز لیگ بیست و سوم پاسخ جالب توجهی به یکی از چالش‌هایش در فصل پیش رو داشت.
سرمربی ملوان در اولین نشست خبری فصل از هواداران این تیم دعوت کرد تا در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
گل‌محمدی در اولین نشست خبری فصل پاسخگوی سوالات خبرنگاران حوزه پرسپولیس بود.
خلاف وعده های قبلی مبنی بر حضور تماشاگران خانم در لیگ 23 هنوز خبری از حضور بانوان در اولین بازی پرسپولیس نیست
اولین نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام شرکت «صبا فولاد خلیج‌فارس» صبح روز جاری با حضور مدیران این مجموعه و خبرنگاران بازار سرمایه در فرابورس ایران برگزار شد.
سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر در حال برگزاری اولین نشست خبری رسمی خود در سیرجان است.
جواد نکونام روز گذشته به صورت رسمی کار خود را در استقلال به عنوان سرمربی استارت زد و قرار است امروز نیز در نشست خبری حاضر شود.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
ریکاردو ساپینتو در اولین نشست خبری خود پس از حضور در آپوئل نیکوزیا، در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.
کریستوف گالتیه در نشست خبری بازی با لانس به اتهام سنگین اخیر علیه خودش واکنش نشان داد و گفت از مطرح شدن چنین اتهامی شوکه و منقلب است.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که او اشتباهش را قبول کرده و اینکه همواره حامی وی خواهد بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از بازی با ویارئال در مورد پیشنهاد مربیگری برزیل هم صحبت کرد.
علیرضا منصوریان در اولین نشست خبری خود در فولاد خوزستان درباره برنامه‌هایی که برای این تیم دارد صحبت کرد.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
فیروز کریمی سرمربی نفت آبادان در اولین تجربه هدایت این تیم در لیگ برتر اظهارات عجیب و جالبی مطرح کرد.
اولین نشست خبری دو سرمربی پرتغالی (استقلال و سپاهان) برگزار شد و هر دو سرمربی سعی کردند به شکل صادقانه ای به تبیین اهدافشان در فصل پیش رو بپردازند.
اولین نشست خبری دو سرمربی پرتغالی (استقلال و سپاهان) برگزار شد و هر دو سرمربی سعی کردند به شکل صادقانه ای به تبیین اهدافشان در فصل پیش رو بپردازند.
مربی پرسپولیس برای نشست خبری در مقابل خبرنگاران اصفهانی حضور نخواهد یافت.
با اعلام سازمان لیگ برنامه اولین نشست خبری در لیگ بیست و دوم مشخص شد.
با اعلام سازمان لیگ برنامه اولین نشست خبری در لیگ بیست و دوم مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ