کریستیانو رونالدو، ستاره باتجربه پرتغالی، در مصاحبه‌ای جنجالی، باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ را متهم کرد که به او بی‌احترامی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصاحبه قدیمی از کریستیانو رونالدو دوباره در فضای مجازی بازنشر شده است
پیرس مورگان، مجری مشهور، مدعی شد کریستیانو رونالدو از تبعات مصاحبه اش در مورد منچستریونایتد مطلع بوده است.
آندره‌آ پیرلو، سرمربی سابق یوونتوس، معتقد است که کریستیانو رونالدو قصد جدایی از منچستریونایتد را داشته است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اتفاقاتی که در دوران حضورش در این تیم افتاده بود را افشا کرد و به صورت رسمی نام طارمی، انصاریفرد و حاج‌صفی را در ارتباط با اخراجش به میان آورد.
مجری مشهور انگلیسی علاوه بر مصاحبه جنجالی که با رونالدو منتشر کرد، از مکالمه تلفنی اش با ستاره پرتغالی پرده برداشته است.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، به مصاحبه جنجالی رونالدو واکنش نشان داد و گفت که هرگز از او انتقاد نکرده است.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان صحبت‌های جالبی را درباره شرایط منچستریونایتد، انتخاب رالف رانگینک و تجربه کارش با بازیکنان جوان مطرح کرده است.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد که مصاحبه جنجالی اخیر کریس رونالدو علیه باشگاه منچستریونایتد، باعث به هم خوردن تمرکز سلسائو نشده است.
باشگاه منچستر یونایتد در روز انتشار مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان، تصویر او را از پوستر استادیوم اولدترافورد پایین کشید.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
رافائل واران در واکنش به مصاحبه جنجالی رونالدو علیه اریک تن‌هاخ و باشگاه منچستریونایتد گفت که شرایط برای بازیکنان سخت شده و تاثیر آن روی تیم را منفی ارزیابی کرد.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
تبعات مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان ادامه دارد و بسیاری او را مشکل اصلی یونایتد می‌دانند.
در ادامه دعوای توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، کاراگر به آخرین ادعاهای فردیناند پاسخ داد.
مصاحبه شب گذشته رونالدو بر علیه باشگاه منچستریونایتد بازتابی گسترده داشت. دقایقی پیش یونایتد به این مصاحبه واکنشی رسمی نشان داد.
منچستریونایتد به هیچ عنوان قصد ندارد پاسخی به مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو بدهد.
مصاحبه جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.
بخشی از صحبت های رونالدو با مورگان که به وضعیت او در یونایتد مربوط بود، حسابی جنجال به پا کرد.
پرونده رونالدو در قضیه شکستن موبایل یک هوادار اورتون دوباره باز شد. مادر این هوادار در مصاحبه با نشریه «دیلی میل» دست به افشاگری زد و از سیاه نمایی رونالدو در مقابل رسانه‌ها در این پرونده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ