پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم در جام حذفی دیدار راحتی برابر ملوان انزلی ندارد، گفت: استقلال با نتایجی که اخیرا کسب کرد، همه را شوکه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تارتار: ملوان در همه آمارها از استقلال سرتر بود
جواد نکونام تمام بازیکنان فصل قبل استقلال را در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل ملوان قرار داده است.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
محمد سلطانی‌مهر می‌گوید استقلال خوزستان تیم شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم خواهد بود.
در شرایطی که همه منتظر اعلام نام سرپرست جدید استقلال هستند، اما اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز همچنان سوژه داغی برای هواداران است.
حسین قربان‌زاده می‌گوید رفتار سازمان خصوصی‌سازی در قبال پرسپولیس و استقلال یکسان بوده اما شرایط آبی‌ها متفاوت بوده است.
مسئولان باشگاه استقلال در انتظار حضور سرمربی اسپانیایی در ساختمان باشگاه هستند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان فصل سختی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی را انجام دادند اما تاثیری نداشت، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد و باید تحولات کلی در این تیم صورت بگیرد.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
همه بردهای شش گله استقلال در همه رقابت ها در تاریخ این باشگاه؛ به بهانه برد درخشان دیشب این تیم مقابل هوادار ... آخرین برد ۶گله استقلال ۱۲سال قبل رقم خورده بود!
شرایط مالی در استقلال اصلا خوب نیست و این برای کادر فنی و بازیکنان تیم از همه دردآورتر است، به خصوص که تنها 5 هفته به پایان بازی ها باقی مانده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که آمار جالبی در جام حذفی دارند.
بازگشت ستاره های تاثیرگذار به اوج، راه قهرمانی استقلال در این فصل را هموار ساخته است.
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال عملکرد این تیم در دیدار برابر ملوان را بدون اشتباه ارزیابی کرد و گفت: بعد از مدتها همه بازیکنان این تیم بدون اشتباه بازی کردند و شاهد نمایش زیبایی بودیم.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال توضیحات مختصری در خصوص شکایت سازمان لیگ از استقلال ارائه کرد.
در پایان دیدار استقلال و تراکتور، ریکاردو ساپینتو خوشحال ترین فرد حاضر در استادیوم آزادی بود.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
استقلال تهران بعدازظهر امروز آخرین تمرین خود را قبل از سفر به کرمان برگزار خواهد کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اضافه شدن رسمی چهار بازیکن به لیست این تیم گفت: کار سرمربی امروز به مراتب دشوارتر از روزهای گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ