آرماند دوپلانتیس سوئدی رکورد جهانی پرش با نیزه خود را شکست؛ این ورزشکار توانست ۶.۲۲ متر پرش داشته باشد تا یک سانتی متر به رکورد قبلی خود اضافه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم ملی فوتبال زنان کانادا رکورددار حضور در جام جهانی شد.
کریستین سینکلر کانادایی اولین بازیکن تاریخ شد که در هفت دوره جام جهانی فوتبال بازی می‌کند.
رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.
علیرضا حقیقی تنها بازیکن این فصل فوتبال ایران بود که در تمام دقایق بازی های تیمش در این فصل در میدان حاضر بود.
کوسه درنده نروژی در جام جهانی زیر 20 سال 2019 به تنهایی 9 گل به هندوراس زد تا در آن کشور به او لقب اندروید را بدهند. 9 گلی که گلر هندوراس را به فکر بازنشستگی انداخت.
کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال در آستانه شکستن یک رکورد دیگر قرار گرفته است.
قهرمان بازی‌های المپیک توکیو در پرش با نیزه توانست رکورد جهان را که متعلق به خودش بود بهبود ببخشد.
حجم واردات جهانی گاز طبیعی مایع یا ال‌ان‌جی در سال میلادی گذشته تحت تاثیر تلاش اروپا برای استفاده از منابع جایگزین گاز روسیه، به رکورد بالای جدیدی صعود کرد.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
با قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رکورد تاریخی باشگاه یوونتوس نیز تثبیت شد.
رکورد دست‌نیافتنی امباپه در فینال‌های جام جهانی
«یوسف النصیری» مهاجم تیم ملی مراکش شب گذشته گل اول و صعود شیرهای اطلس  را به پرتغال زد . نکته جالب ارتفاع ضربه سری است که این بازیکن در لحظه تماس با توپ زده که ۲متر و ۷۸ سانتی متر بوده که رکورد جالبی در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.
متئو لاهوز با نشان دادن هجده کارت زرد به بازیکنان دو تیم هلند و آرژانتین رکورد پر‌کارت‌ترین بازی جام‌های جهانی را برای بازی این دو تیم ثبت کرد.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
استیو مانداندا، دروازه بان تیم ملی فرانسه تبدیل به مسن ترین بازیکن تاریخ این تیم شد.
وهبی الخضری با ثبت یک گل در بازی مقابل فرانسه، به همراه سامی الجابر تبدیل به گلزن ترین بازیکن عربی تاریخ جام جهانی شد.
میزبان جام‌جهانی 2022 با شکست در سومین بازی مرحله گروهی بدون کسب امتیاز کنار رفت تا بدترین نتیجه میزبان در تاریخ این تورنمنت رقم بخورد.
استرالیا برای اولین بار پس از جام جهانی ۱۹۷۴ در یک بازی جام جهانی گلی دریافت نکرد.
جام جهانی ۲۰۲۲ تا به اینجا از حیث وقت‌های اضافه منحصربه‌فرد و رکورددار است. پیر لوئیجی کولینا در این مورد توضیح داد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران باوجود تعویض زودهنگام در بازی با انگلیس، به یک رکورد تاریخی با ایران دست یافت.
۳۶ هزار ایرانی نظاره گر بازی تیم ملی در برابر انگلیس؛ این نکته به طور حتم یک رکورد جالب توجه از سوی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود و ممکن است تیم ملی را در این جام جهانی به یکی از پرتماشاگران تیم‌ها تبدیل کند.
مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در ماده انفرادی «پرتاب طناب» در حالی به پایان رسید که بهترین رکورد این ماده به نام هادی دریایی نژاد ملی پوش ایران ثبت شد.
قیمت بلیط هواپیما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با کمرنگ شدن ترس از ویروس «کرونا» و بازگشت زندگی به روال عادی در اکثر کشورها پس از دو سال تعطیلی ناشی از این همه‌گیری، به رکوردی بی سابقه رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ