محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، به‌تندی به انتقاد از نحوه داوری مسابقه دیروز تیمش مقابل استقلال پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
مرگ مشکوک زنی ۴۰ ساله باعث شد تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شود.
مدیرعامل سابق پرسپولیس ادعا‌های عجیبی در خصوص جدایی کریم باقری مطرح کرد.
خجسته‌مهر تصریح کرد: آمادگی کامل برای آغاز حفاری در میدان مشترک نفتی آرش وجود دارد و منابع قابل‌توجهی را برای اجرای طرح توسعه این میدان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب کرده‌ایم و با آماده شدن شرایط، حفاری را در میدان آرش آغاز می‌کنیم.
رییس فدراسیون شطرنج اعلام کرد در واکنش به مصاحبه جنجالی شادی پریدر از نایب رییس این فدراسیون شکایت کرده است!
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
علی‌رغم تکذیبیه وزارت صمت، در گفت‌وگویی دیگر علیرضا بیگی با تاکید مجدد بر صحت ادعا‌های خود در ارتباط با تحویل خودرو به نمایندگان مجلس در ماجرای استیضاح قبلی فاطمی امین، خواهان ورود دادستان به موضوع شد. او حتی از تهدید شدن خود در پی پرده‌برداشتن از موضوع تحویل خودرو‌ها خبر داد
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
دولت آمریکا مدعی شد که ایران در منطقه از طریق «نیرو‌های نیابتی و گروه‌های شریک مانند حزب‌الله و حماس» از اقدامات تروریستی در بحرین، عراق، لبنان، سوریه و یمن حمایت کرده است.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
نقد سخنان جلیلی، به‌عنوان یک فرد، هیچ اهمیتی ندارد. اما نقد و بررسی سخنان او از آن جهت مهم است که او حتی در دوره قدرت‌گیری یکدست اصولگرایان، تنها فردی است که مسئولیتی مهم دارد و ادعا‌های بی‌سند درباره برجام مطرح و علیه این توافق، صحبت می‌کند.
محمدحسین کچوییان چهره نزدیک به جریان تندرو و جبهه پایداری در برنامه تلویزیونی به اعتراضات مردمی و سلبریتی‌ها حملات تندی کرده است.
بوریس بکر، اسطوره تنیس آلمان، که به تازگی از حبس آزاد شده در اولین مصاحبه‌اش ادعاهایی جنجالی مطرح کرد و گفت در زندان به دنبال کشتنش بوده‌اند.
جنجال و مناظره های موافق و مخالف در ارتباط با این احکام قضایی در حالی انجام می شود که تا کنون هیچیک از آرای قضایی مزبور منتشر نشده است، حتی آرای قطعی شده و اجرا شده نیز منتشر نشده است. تا زمانی که این آرای قضایی منتشر نشود، هیچیک از دو طیف اجتماعی ونخبگانی موافق ومخالف نمی توانند تاثیری در طیف مقابل بگذارند واین وضعیت شرایط دوقطبی موجود را تشدید می‌کند.
در ادامه دعوای توییتری جیمی کاراگر و ریو فردیناند بر سر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، کاراگر به آخرین ادعاهای فردیناند پاسخ داد.
حمید حاج ملک، داور دیدار استقلال و فولاد به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر گرفته نشدن ۴ پنالتی واکنش نشان داد.
کمیته وضعیت به تازگی از طرفین پرونده خواسته است تا بار دیگر لایحه جدیدی را براساس ادعا‌های خود به این کمیته ارسال کنند تا به‌زودی مجدداً جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور طرفین برگزار شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد، با رد ادعا‌های مطرح شده از سوی پدر حسن یزدانی مبنی بر اتفاقات قبل از فینال، تاکید کرد: درخواست مرور فن با فردی سنگین‌تر، خواسته خود یزدانی بود که در فرم‌های قبل اعزام توسط او مطرح شده بود.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، در جدیدترین ادعاهایش علیه این بازیکن مدعی شده است که او برای طلسم کردن کیلیان امباپه اقدام کرده است.
قرارداد باشگاه پرسپولیس با سینا اسدبیگی بدون ایراد و مشکل بوده و ادعا‌هایی که در خصوص این بازیکن و قراردادش با ذوب‌آهن مطرح شده بود، صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ