بعد از خروج استرلینگ از منچسترسیتی، کوین دبروینه تنها بازیکنی هست که قبل از گواردیولا در این تیم بوده!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حالا تنها به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فکر می‌‌کند.
رافائل سیلوا امیدوار است با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل مس رفسنجان به مانند بازی رفت نقش پررنگی در کلین‌شیت احتمالی ایفا کند.
تیم فوتبال استقلال تهران برای دربی صدم یک بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
آخرین تیمی که دنی آلوز قبل از متهم شدن به تجاوز جنسی برایش بازی می‌کرد، نه تنها قراردادش را با این بازیکن برزیلی را فسخ کرده، بلکه از او غرامتی هنگفت می‌خواهد.
باشگاه بارسلونا به بازیکنی که تنها 17 دقیقه با پیراهن آبی اناری به میدان رفت، باید 7.7 میلیون یورو غرامت بدهد.
گئورگی گولسیانی تنها بازیکنی است که در تمام دقایق برای سرخپوشان به میدان رفته است.
این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد. یکی از پیشکسوتان فوتبال آرژانتین در این باره گفت: پله چیز‌هایی در آن کمد قرار داده، درش را بسته و گفته «تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت.
رامین رضائیان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از نگاه نشریه مارکا در ترکیب منتخب هفته دوم این رقابت ها قرار گرفت
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان این‌که از سه بازیکنی که درخواست داده بودیم تنها شرایط حضور اسماعیل‌نژاد فراهم شد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا از گروهمان در مسابقات باشگاه‌های جهان صعود کنیم.
کریستیانو رونالدو مقابل غنا گل زد تا فوق‌ستاره پرتغالی تنها بازیکنی باشد که در ۵ جام‌جهانی گل زده است.
ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به تنها بازیکنی در بیست و دومین دوره جام جهانی تبدیل شد که باشگاه ندارد و بازیکن آزاد است!
سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل میکروفن خبرنگاران ایستاد و با آنها مصاحبه کرد.
سروش رفیعی تنها بازیکنی بود که در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل میکروفن خبرنگاران ایستاد و با آنها مصاحبه کرد.
احمد گوهری بازیکنی است که گزارش ابتلای او به کرونا، روز گذشته مخابره شد، اما او تنها کسی نیست که با علائم کووید خانه‌نشین شده است. شایعات حاکی از آن است که سیامک نعمتی نیز به کرونا مبتلا شده ...
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
با وجود درخواست باشگاه چلسی از بازیکنانش برای سکوت کردن درباره اخراج توماس توخل، وسلی فوفانا تنها بازیکنی است که تا این لحظه در شبکه‌های اجتماعی به مربی آلمانی ادای احترام کرده.
ریکی پویچ، ستاره سابق بارسلونا، در اولین بازی خود برای لس‌آنجلس گلکسی تنها 14 دقیقه زمان نیاز داشت تا به بارسا نشان بدهد چه بازیکنی را از دست داده است.
بازیکنی که در لیست مازاد قرار می‌گیرد نمی‌تواند پول چند فصل را مطالبه کند و تنها مطالبات یک فصل را دریافت خواهد کرد. این اقدام پیش از این نیز توسط باشگاه پاری‌سن ژرمن صورت گرفته بود.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.
نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ