فدراسیون برزیل بعد از حذف از جام جهانی این روزها به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای تیته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این واکنش پپ گواردیولا به گل زیبای خولین آلوارز در دیدار مقابل نیوکسل است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، تاکید کرد که کول پالمر، ستاره جوان تیمش را به تیم دیگری قرض نمی دهد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
سیتی در شکست مقابل آرسنال در کامیونیتی شیلد، به وضوع نبود ایلکای گوندوگان را حس کرد و پپ باید چاره ای برای این معضل بیندیشد.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، که اخیرا با تیمش فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه آرژانتینی اوله شرکت کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فاش کرد که بعد از کسب سه گانه قهرمانی پیام تبریکی از سر الکس فرگوسن دریافت کرده است.
پپ گوارديولا يك تيم فوق‌العاده‌ ساخته است، اما همچنان برخي مي‌گويند اين تيم فاقد عنصر تعيين‌كننده دوران قهرماني سه‌گانه‌اش در بارساست.
منچسترسیتی در بازی حساس نیمه نهایی با رئال مادرید هیچ تعویضی انجام نداد.
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
پپ گواردیولا، در پاسخ به این سوال که قهرمانی در کدام لیگ برایش لذت‌بخش‌تر بوده است از مثالی عجیب استفاده کرد و گفت کسی نمی‌تواند پسرش را زیباتر از دخترش بداند.
روبرتو دی زربی را پپ گواردیولای کوچک می دانند. این مربی ایتالیایی با برایتون، پپ را شیفته خود کرده است.
مارتی پرارناو، نویسنده زندگینامه پپ گواردیولا، می‌گوید پیوستن توماس توخل به بایرن مونیخ باعث شده کار برای این مربی سخت شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لیورپول عملکرد تیمش را ستایش کرد و گفت جشن گرفتنش مقابل دو بازیکن لیورپول بی‌احترامی به آنها نبوده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، صحبت‌های جالبی را در واکنش به پایان یافتن دوری منچستریونایتد از جام قهرمانی مطرح کرد.
سرمربی سیتی پس از غلبه بر بورنموث تاکید کرد که هنوز فرصت زیادی برای عبور از آرسنال و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
پپ گواردیولا پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی، پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را رد کرد.
پپ گواردیولا در مصاحبه اخیر خود عده زیادی از هواداران فوتبال را عصبانی کرده است. جایی که او می‌گوید پله یا مارادونا؟ نه، بزرگترین فوتبالیست تاریخ شخص دیگری است.
گواردیولا می‌گوید کسانی که معتقدند مارادونا یا پله نسبت به لئو مسی فوتبالیست‌های بهتری بوده‌اند به دلایل احساسی چنین نظری دارند. پپ حتی می‌گوید معتقد است در آینده هم فوتبالیستی بزرگتر از مسی ظهور نخواهد کرد.
سرمربی منچسترسیتی قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.
شکست منچسترسیتی مقابل برنتفورد با گلی که در دقیقه 98 وارد دروازه سیتیزن‌ها شد باعث شد شاهد یکی از مغموم‌ترین چهره‌های پپ گواردیولا باشیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید این تیم برنامه دقیقی برای موفقیت در دوران پس از جدایی او دارد.
پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهد شد. او در مورد برناردو سیلوا هم گفت که نمی داند ماندنی است یا به بارسا خواهد رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ