کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه‌ای برای سرمربی و مربی تیم پیکان صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
«فوتوشی ماتسوموتو» سفیر ژاپن در عراق در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام با حضور در یکی از موکب‌های عزاداری و در حضور شیخ «همام الحمودی» رئیس مجلس اعلامی اسلامی عراق، دیگ نذری را هم زد.
مراسم عزاداری روز عاشورا روز گذشته با حضور گسترده مردم بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.
پس از تبرئه قاضی سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب اسبق تهران از اتهامات وارده و آزادی از زندان، خبری از او نبود تا فیلم نذری شبِ تاسوعای حسینی هرساله در منزل پدری‌اش در تفت یزد در هشتم محرم ۱۴۰۲ منتشر شد.
تجربة ونزوئلا یادمان نرود: سال‌ها تورمِ شبیه به ما داشت و حدود ۲۴ درصد. یک دفعه در سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ شد ۶۳ درصد. قیمت‌ها آن‎جا نایستاد و سال بعد شد ۱۲۰ درصد تورم، در ۲۰۱۶ شد ۲۵۰ درصد و سال بعد قیمت‌ها منفجر شد و چند هزار درصد بالا رفت.
دادویی با ابراز قدردانی از هنرمندانی که در این مدت به طرق مختلف در کنار کارگروه پیگیری بوده‌اند، گفت: بعضی اوقات که میزان وثیقه‌ها از توان فرد یا خانواده خارج بوده است، برخی از همین دوستان کارگروه یا هنرمندانی، چون رامبد جوان که شاید تمایلی به ذکر نام‌شان نداشته باشند تامین کرده‌اند. عزیزانی مانند شهاب حسینی، رضا کیانیان، علی دهکردی، همایون اسعدیان، مهتاب نصیرپور و… نیز خیلی پای کار بودند.
آنچه بیش از همه مورد توجه کارشناسان و مقام‌های ایران قرار داشت بیانیه مشترکی بود که در پایان نشست سران عربستان و چین در ریاض صادر شد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در اینباره گفت: وزارت امورخارجه ایران از رئیس جمهور چین بپرسد آیا امضای شما پای بیانیه یاد شده نشانه آن نیست که حاکمیت چین بر تایوان را هم قابل مناقشه می‌دانید؟!
مدافع ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش برابر غازی‌آنتپ یک پاس گل زیبا داد.
حسینی به دلیل گرفتگی عضله بعد از مصدومیت روی پای خود یخ گذاشت و تمرین را ادامه نداد، ولی مصدومیت این بازیکن به شکلی نیست که نتواند در بازی فردا به میدان برود.
حسینی به دلیل گرفتگی عضله بعد از مصدومیت روی پای خود یخ گذاشت و تمرین را ادامه نداد، ولی مصدومیت این بازیکن به شکلی نیست که نتواند در بازی فردا به میدان برود.
حسین علایی گفت: این دیدگاه وجود دارد که روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به آن جنگ بود، تا هم تنها نماند و هم فشار‌های تحریم بر ایران افزوده شود و هم خیالش از حل شدن مسئله هسته‌ای ایران راحت شود و هم سیاست خارجی ایران را به گروگان بگیرد.
کاپیتان استقلال می‌گوید صد درصد پای رضا میرزایی را زده‌اند اما داور پنالتی نگرفته است.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است دوندگی پا به پای بازیکنان پیکان رمز پیروزی این تیم برابر شاگردان جوان مجتبی حسینی است.
جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.
حرکت عظیم اربعین حسینی همه ظرفیت‌ها و امکانات را پای کار آورده تا در خدمت زائران میلیونی اباعبدالله الحسین (ع) باشد. در این راستا، کاروان خادمین شرکت مس در قالب ۳ موکب از ۱۳ شهریور به زوار اربعین در منطقه مرزی مهران وکربلا خدمت رسانی می‌کنند.
مدافع ایرانی کایسری اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل گیرسون اسپور است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است بازیکن نفت مسجدسلیمان از عمد پای امیرحسین غلامی را زده و به احتمال زیاد رباط این مدافع پاره شده است.
سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور مانند سال گذشته در جمع عزاداران حسینی در روز تاسوعا در مسجد ارک تهران که حاج منصور ارضی مداحی می‌کند، حاضر شد.
رئیس جمهور در پیامی به کاروان زائران اربعین حسینی که از مشهد مقدس با پای پیاده عازم کربلا هستند، آورده است: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است.
رئیس جمهور در پیامی به کاروان زائران اربعین حسینی که از مشهد مقدس با پای پیاده عازم کربلا هستند، آورده است: امروز راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از جبهه مقاومت بین‌المللی است.
اولین محصول عرضه شده در بورس کالا با استقبال خریداران مواجه شد.
آن گونه که وزیر صمت گفته، واردات خودرو‌های با قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار مدنظر است تا هم سطح بازار محصولات را کامل کند و هم به تدریج داخلی سازی شود؛ اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که آیین نامه واردات خودرو به دلایل پیش‌بینی‌نشده به کما رفته است.
حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به خبر دستگیری فرزند مصطفی میرسلیم به علت ارتباط با سازمان مجاهدین خلق، می‌گوید که فکر می‌کنم پای یک جریانی در میان است که قصد دارد با میرسلیم برخورد کند. یک اتفاقی افتاده و پسرشان را دستگیر هم کرده‌اند، و پدرش هم در این میان هیچ نقشی نداشته است و طبق قانون برخورد می‌شود. چرا الان این موضوع مطرح و بزرگ شده است و همه تلاش این است که با میرسلیم برخورد شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ