نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
نماینده محمدرضا حسینی و مسئولان باشگاه سپاهان به زودی برای تعیین تکلیف این بازیکن پای میز مذاکره خواهند نشست.
علیرضابیگی گفت:مجلس خود را برای مقابله با فساد مصمم نشان می‌دهد، اما زمانی که پرونده‌های فساد باز می‌شود، برخی رویکرد‌های متفاوت مشاهده می‌شود. انتظار این است وقتی دامنه فساد به داخل مجلس و نمایندگان کشیده می‌شود و پای حیثیت مجلس به میان می‌آید، حساسیت‌ها بیشتر شود. انتظار این است آن بخش از نمایندگان که مرتکب تخلفی نشده‌اند، درخواست مشخص شدن واقعیت را مطرح کنند. اما به جز امضای ۳۵ نماینده، دیگر اراده‌ای برای روشن شدن موضوع دیده نمی‌شود.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
مدیران جدید باشگاه نفت آبادان در صدد هستند هر طور شده عبدالله ویسی را روی نیمکت تیم خود حفظ کنند.
بعد از کسب سه‌گانه، اکنون هواداران پرسپوليس در انتظار مشخص شدن وضعیت سرخ‌ها در فصل آتی هستند.
با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر و آزادگان، اکنون تنها یک جام دیگر برای پایان فصل فوتبالی ایرانی باقی مانده است.
تیم فولاد ب خوزستان در دیدار خارج از خانه برابر فولاد هرمزگان با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره کل اظهار داشت: در خصوص اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که یکی از دانش‌آموزان به‌واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان ابن آموزشگاه شده است.
لبنیات هراز آمل با شکست تیم فولادسیرجان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و باید در انتظار مشخص شدن برنده مسابقه نیان الکترونیک و پیکان تهران باشد.
باشگاه پرسپولیس در انتظار مشخص شدن تست پزشکی مهاجم برزیلی تازه وارد خود است.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
با مشخص شدن تاریخ برگزاری دیدار اول استقلال در جام حذفی این فصل مشخص شد این تیم ظرف شش روز دو بار باید با تراکتور بازی کند.
تمجیدها از ستاره‌های مراکشی ادامه دارد و این موضوع باعث شده تا پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه بیش از گذشته در انتظار مشخص شدن وضعیت آنها باشد.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کی‌روش به ترکیب اصلی خود برای دیدار برابر انگلیس دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به شناختی که از سرمربی تیم ملی وجود دارد، ترکیب تیم برای بازی اول مشخص است.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از فردا در بندرعباس آغاز می‌شود و پاداش 30 هزار دلاری این تورنمنت در انتظار مشخص شدن تیم‌های برتر است.
معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.
كارلوس كی‌روش قصد دارد از یک دستیار ایرانی در کادرفنی خود سود ببرد و این در حالیست که فدراسیون همچنان در انتظار پاسخ باشگاه فولاد برای مشخص شدن وضعیت جواد نکونام است.
صلاحیت ۶ نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون اسکوش تایید شد تا با مشخص شدن زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش به رقابت با یکدیگر بپردازند.
انتظار، واژه ای آشنا برای فوتبال ایران است؛ از روزهایی که همه منتظر مشخص شدن رییس فدراسیون بودند و حالا همه‌ی اخبار حول محور تغییر یا عدم تغییر کادر فنی تیم ملی می‌چرخد.
ساعاتی پیش ویدئویی از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، منتشر شده بود که وی هنگام ورود به شهر دودوما در تانزانیا در دیدار با لیبراتو مولامولا، وزیر امور خارجه تانزانیا، با خودداری از دست دادن، بدن مولامولا را لمس کرده است. اما با انتشار زاویه جدیدی از این ویدئو، مشخص شد که وزیر خارجه ایران، وی را همراهی می‌کند و «لمس» شدن وزیر خارجه تانزانیا یک خطای دید است.
سال گذشته طبق آمارهای رسمی و غیررسمی از روند تولید و نمایش فیلم‌ها مشخص بود که بیش از ۳۰۰ فیلم منتظر اکران هستند و این آمار چند بار در جشنواره فجر سال قبل و در صحبت‌های برخی سینماگران تاکید شد، اما با وجود نگرانی‌ها در این مورد، نه تنها سینماها رونقی پیدا نکردند بلکه همان اکران آنلاینی که خیلی‌ها امید داشتند می‌تواند به کم شدن بار اکران کمک کند، دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ