ویزر امور خارجه گفت: در کنار باز بودن مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه، وزارت امور خارجه همچنان به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت امور خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم‌ های جدید بریتانیا، نشان دهنده ریاکاری آشکار و اقدامات خصمانه این کشور علیه مسکو است.
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیرکل جدید تشریفات وزارت‌ امور خارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
محسن مرتضایی‌فر به عنوان مدیر کل جدید تشریفات وزارت‌ امورخارجه جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد که «استفان هچین» را به سمت سفیر جدید این کشور در عراق برگزیده است.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
ویزر امور خارجه گفت: در کنار باز بودن مسیر دیپلماتیک برای رفع تحریم‌های ظالمانه، وزارت امور خارجه همچنان به صورت جدی مسیر خنثی سازی تحریم‌ها را دنبال خواهد کرد.
وزارت امورخارجه تشکیلات خودگردان طرح رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۱۰۰۰ واحد جدید در شهرک‌های کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
هم اکنون ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا است که در غیاب سخنگوی وزارت خارجه، نشست‌های خبری وزارت خارجه آمریکا را برگزار می‌کند. پیش از پاتل، "جالینا پورتر" معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بود که پس از ۱۶ ماه خدمت در دولت جو بایدن و بدون اعلام نقش بعدی‌اش از این سمت برکنار شد.
وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای، «متیو میلر» را به عنوان سخنگوی جدید وزارت امور خارجه آمریکا و جانشین ند پرایس معرفی کرد.
مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به زودی به عنوان سفیر جدید کشورمان به امارات اعزام خواهد شد.
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: با جدیت اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی در مورد روابط ایران و امارات را که فاقد کمترین وجاهت دیپلماتیک است، در دست پیگیری داریم.
به گفته روزنامه دولتی چاینا دیلی پس از لی ژائوشینگ و یانگ جی‌یچی، چین سومین سفیر چین در آمریکاست که به مقام وزارت رسیده است. می‌نگ پائو روزنامه خصوصی هنگ کنگ نیز متذکر شد که او جوان‌ترین وزیر چین از زمان چوئن لای است.
وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه و قوه قضاییه با جدیت به پیگیری‌ها برای به دست عدالت سپردن قطعی آمران و عاملان جنایت تروریستی در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه می‌دهند.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه به سفیر جدید آمریکا در این کشور تاکید کرد که از گام نهادن در مسیر اسلاف خود در جهت مداخله در امور داخلی روسیه خودداری کند.
وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین تأکید کرد: روابط چین و ایران به‌طور سنتی دوستانه است و انتخاب مشترک چین و ایران برای تحکیم و توسعه مشارکت راهبردی جامع چین و ایران است. طرف چینی مایل به تقویت ارتباطات و هماهنگی با طرف ایرانی برای تداوم و ارتقاء پیشرفت جدید در روابط دوجانبه است.
وزارت امور خارجه آمریکا به داستان سرایی جدید روزنامه وال استریت ژورنال علیه ایران واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان مدیران کل حقوق بین‌الملل و اقتصاد مقاومتی را منصوب کرد.
وزیر امور خارجه گفت: تا ساعاتی دیگر اسامی تعدادی از اشخاص، مقامات و موسساتی که در اعمال تحریم‌هاییدارویی نقش داشتند را اعلام می‌کنیم.
در همین زمینه، وزارت امور خارجه اوکراین در بیانیه‌ای مدعی شد: «عرضه سلاح به روسیه برای جنگ‌افروزی علیه اوکراین اقدامی غیردوستانه است که ضربه‌ای جدی به روابط اوکراین و ایران وارد می‌کند.»
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ترویج قتل و ساختن کوکتل مولوتف و ایجاد آشوب و خشونت کار رسانه نیست بلکه کار تروریست‌هاست.
وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور نمی‌تواند الحاق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به روسیه را به رسمیت بشناسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ