جدیدترین رده بندی بهترین های تکواندو جهان در چهار وزن المپیکی حکایت از صعود خوب نمایندگان ایران دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون هندبال کار ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان را کاری بزرگ و درخشان توصیف کرد.
امکانات و بودجه تنیس ایران با عربستان سعودی قابل قیاس نیست. تنیس ایران مدتهاست که بین دسته سه و دسته دوم آسیا.اقیانوسیه در رفت و آمد است و اینبار به نظر می‌رسد موفق شده بار دیگر خود را به دسته دو برساند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس شادی قابل توجهی پس از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا از خود به نمایش گذاشت.
تیم سعید دقیقی این فصل فقط 4بار شکست خورد و 2باخت این تیم در هفته‌های گذشته و بعد از ایجاد فاصله قابل‌توجه با رقبا بوده است
اکثر بازیکنان تنیس روی میز ایران در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی جهش قابل توجهی داشتند.
نوشاد عالمیان بعد از درخشش در مسابقات گرند اسمش سنگاپور صعود قابل توجهی در رنکینگ جهانی داشت.
در جدیدترین رنکینگ اعلام شده ماه مارس از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جایگاه تکواندوکاران با تغییرات قابل توجهی در جدول رده بندی همراه شد.
در جدیدترین رنکینگ اعلام شده ماه مارس از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جایگاه تکواندوکاران با تغییرات قابل توجهی در جدول رده بندی همراه شد.
ذوب‌آهن میتوانست با پیروزی مقابل پیکان صعودی قابل توجه را در جدول تجربه کند.
بیت‌کوین (BTC) در سال ۲۰۲۳ رشد قابل توجهی را حفظ کرده و این افزایش قیمت ممکن است دارایی را در آستانه روند صعودی احتمالی قرار دهد.
با توجه به چشم‌انداز صعودی نرخ تورم در کشور ناشی از تضعیف نرخ ریال و رشد قیمت ارز طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش حضور سرمایه‌گذاران در بازار سهام هستیم. شرکت‌ها نیز توانستند قبل از قطعی گاز شاهد افزایش قابل‌‌قبول نرخ‌ها در معاملات بورس کالا باشند. این افزایش نرخ با تشدید محدودیت‌های گاز صعودی بوده و به نظر می‌رسد بازار بخش عمده‌ای از مواد اولیه کشور را دچار کسری عرضه کرده است که می‌تواند بر سودآوری بازار و شرکت‌ها اثرگذار باشد.
ملوان در صورتی که مقابل پیکان به برد برسد ضمن حفظ یک رکورد رویایی در جدول هم صعودی قابل توجه خواهد داشت.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
با اعلام داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی، قضاوت دیدار سپاهان برابر سایپا به فرزند رئیس کمیته داوران سپرده شده است.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
جدیدترین رده‌بندی بهترین‌های تکواندو جهان در اوزان المپیکی با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان همراه بود.
جدیدترین رده بندی بهترین های تکواندو جهان در چهار وزن المپیکی با صعود قابل توجه نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف همراه بود.
پرتغال باتوجه به مسیر ساده‌تر نسبت به سایر تیم‌ها، از شانس خوبی برای صعود به مراحل نهایی برخوردار است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
مهاجم استقلال خوزستان معتقد است که صعود به لیگ برتر از اهمیت بالاتری نسبت به کسب عنوان آقای گلی برخوردار است.
تیم ملی ایران با 37 گل زده و 2 گل خورده به دیدار فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی خودشان را برای بازی مقابل ویتنام آماده کردند که پیروزی قابل پیش‌بینی‌ای در انتظارشان بود.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ