ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی که در موضوعات مختلف منطقه‌ای هرازگاهی اظهار نظر می‌کند، از برگزاری جشن های هالووین از سوی برخی کشورهای اسلامی، به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس کره جنوبی می گوید سهل انگاری برخی مقامات این کشور منجر به فاجعه مرگبار جشن هالووین سال گذشته شده است.
در مجلس نمایندگان مردان همواره باید کت و شلوار پوشیده باشند تا در جلسات کنگره شرکت کنند. فترمن یک کت و شلوار دارد که پیش‌تر در زمان ادای سوگند فرمانداری در سال ۲۰۱۹ میلادی در انظار عمومی پوشیده بود، اما اصرار دارد که اغلب آن را در جشن هالووین می‌پوشد! هودی‌هایی شبیه هودی‌ای که فترمن می‌پوشد در سراسر جهان غرب قیمتی ارزان دارند.
هزاران نفر در کره جنوبی در پی فاجعه هالووین علیه دولت این کشور تظاهرات کردند.
سفارت کشورمان در سئول اعلام کرد: پیکر‌های ۵ هموطن کشورمان که در حادثه هالووین جان باختند، با حضور و ادای احترام سفیر جمهوری اسلامی ایران در سئول و معاون مدیر کل وزارت امور خارجه کره جنوبی، به مقصد کشورمان بدرقه شدند.
رئیس جمهور آمریکا و همسرش برای نخستین بار مراسم هالووین را در کاخ سفید برگزار کردند.
تصویری جالب از ایلان ماسک و مادرش در مراسم جشن هالووین در فضای مجازی پربازدید شده است.
یک پایگاه نظامی در آمریکا در جریان جشن هالووین برای کودکان، به وسیله همان سامانه‌ای که با هدف تداوم جنگ به اوکراین ارسال شده است، به سمت کودکان آمریکایی «شکلات» شلیک کرد! ‌
در پی حمله افراد مسلحانه به جشن هالووین در شهر شکاگو، دست‌کم ۱۴ نفر زخمی شدند.
دولت کره جنوبی اعلام کرد تعداد کشته‌های حادثه مرگبار هالووین در این کشور به ۱۵۶نفر افزایش یافته است.
انتشار تصاویر برگزاری مراسم «هالووین» در ریاض با حمایت هیأت سرگرمی سعودی، در شبکه‌های اجتماعی موجی از خشم و تمسخر را به همراه داشت.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته که برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا به صورت گسترده در سئول، پایتخت این کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
(ویدئو) هالووین مرگبار در سئول؛ ۱۴۶ تن جانباختند
قربانیان توسط جمعیت زیادی که در خیابانی باریک در جریان جشن شبانه در نزدیکی هتل همیلتون در منطقه ایتائه وون به جلو فشار می‌آوردند، له شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ