با وجود گذشت چندین سال از افتتاح فاز دوم ورزشگاه نقش جهان هنوز ظرفیت این ورزشگاه به طور کامل پر نشده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر اراکی ها از استقلال خوزستان میزبانی می‌کنند.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
رودخانه سن بعد از ۱۰۰ سال شاهد رقابت شناگران در المپیک خواهد بود.
وزیر دفاع روسیه در راس هیئتی بلندپایه به منظور شرکت در هفتادمین سالگرد «روز پیروزی»  کره شمالی، به پیونگ‌یانگ سفر خواهد کرد.
استونی برای نظامیان ناتو از دیگر کشورها منطقه اسکان جدید خواهد ساخت.
سرخ‌های تهران و تبریز باید خیلی زود در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند.
پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
محسن کریمی، معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی، درخصوص برنامه‌های اجلاس پایاپای آسیایی بیان کرد که ظرفیت خوبی برای دلارزدایی در اتحادیه پایاپای آسیایی شناسایی شده است، خوشبختانه دبیرخانه اتحادیه در بانک مرکزی ایران است و از سال گذشته در اجلاس پنجاه این اتحادیه مصوب شد که جمهوری اسلامی ایران میزبان اجلاس پنجاه و یکم این اتحادیه باشد.
شورای تأمین در توجیه تصمیمی که گرفته شده، موقعیت این ورزشگاه در داخل شهر را بهانه کرده و گفته نگران آن است که نتواند «ترافیک» اطراف ورزشگاه را تأمین کند. این در حالی است که نساجی برای اولین بار در لیگ برتر میزبان نیست و پیش‌از‌این، این ورزشگاه با ظرفیت کاملِ تماشاگران میزبانی کرده است. مشخص است که ترافیک نمی‌تواند دلیل کافی باشد؛ به‌ویژه اینکه قبل از تصویب این طرح، شایعه جابه‌جایی میزبانی به شهر ثالث هم وجود داشت. شایعات زیادی است که خبر می‌دهد مسئولان ورزشی از یک سو و شورای تأمین به‌عنوان نهاد اصلی، نگران تجمع تماشاگران در اطراف ورزشگاه هستند و این نگرانی برای آن‌ها وجود دارد که نتوانند جمعیت را کنترل کنند
میزبانی اودینزه از ناپولی به احتمال زیاد تبدیل به ضیافت قهرمانی آبی‌ها خواهد شد.
فرمانده انتظامی قائمشهر گفت: شهروندان در روز بازی با استقلال از تردد‌های غیرضروری و تجمع در اطراف ورزشگاه خودداری کنند.
با تصمیم مسئولان باشگاه سپاهان پس از مدت‌ها یک ورزشگاه فوتبال ایران می‌تواند با ظرفیت صد در صدی از مسابقات فوتبال میزبانی کند.
بلیت فروشی دیدار گل‌گهر برابر سپاهان از ساعاتی پیش با ظرفیتی حدود 25 هزار نفر آغاز شده است.
مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال از واگذاری میزبانی رقابت‌های جام جهانی پارااسکی به این مجموعه خبر داد.
ظرفیت هشت استادیوم جام جهانی، پس از پایان رقابت‌ها کاهش می‌یابد و صندلی‌های آن به کشورهای در حال توسعه اهدا خواهد شد.
استادیوم الثمامه با ظرفیت ۴۰۰۰۰ نفر امشب از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان بازی ایران - آمریکا است. طراحی این استادیوم به شکل کلاه قطری است
ظرفیت ورزشگاه میزبان بازی ایران و ولز هنوز تکمیل نشده است.
فیفا برای برطرف کردن ابهامات، ظرفیت اسمی جدید ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی قطر را اعلام کرد.
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
اگر می‌خواستیم از ظرفیت قطر استفاده کنیم، باید از چند سال قبل اقدامات شروع می‌شد. می‌توانستیم در جنوب کشور اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و حداقل می‌شد که اردوی برخی تیم‌ها و دیدارهای تدارکاتی انجام شود!
بندرعباس - استاندار هرمزگان میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی مردان آسیا را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری دانست.
ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان در نیمه دوم دیدار گل‌گهر و سپاهان با ظرفیت کامل میزبان این مسابقه دیدنی بود.
مشهد _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: طرح مهمان امام رضا (ع) علاوه برتسهیل سفر زائران داخلی، ظرفیت‌ پذیرش برای میزبانی از زائران پاکستانی را نیز دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ