فیفا برای برطرف کردن ابهامات، ظرفیت اسمی جدید ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی قطر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک ۹ درصد رسیده است.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
برای دانش آموختگان رتبه اول مقطع کارشناسی، حداکثر معدل ۱۰ درصد ظرفیت (با تقریب اضافی) در هر کدرشته محل مقطع بالاتر، بر اساس اولویت نمره و انتخاب رشته داوطلبان به حائزین شرایط اختصاص داده خواهدشد.
منصور بیجار بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح ملی که از مهر ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد شامل سامانه آبگیر و تأسیسات شیرین سازی و نمک زدایی برای ظرفیت نهایی۲.۴ میلیون متر مکعب در روز آب شیرین، سامانه انتقال آب به طول خط ۷۱۸ کیلومتر در سیستان و بلوچستان برای ظرفیت ٢٨٠ میلیون متر مکعب در سال، اجرای مسیر و تونل برای احداث سه خط لوله برای ظرفیت نهایی انتقال ٨٠٠ میلیون متر مکعب آب در سال و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی برای تأمین انرژی بوده است.
رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌وفاضلاب و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.
پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.
معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به تکمیل ۷۰ درصد از ظرفیت کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲، قیمت تمام‌شده این سفر را اعلام کرد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
ظرفیت ورزشگاه ۶۵ هزار تماشاگر بود و شاید صد هزار نفر در اطراف ورزشگاه برای حضور در دیدار نهایی حضور داشتند. اگر می‌شد نیم میلیون هوادار در ورزشگاه جا کنند، این کار را می‌کردند
تماشاگران مراکش تمام ظرفیت اختصاص داده شده به خود در دیدار نیمه نهایی را تکمیل کردند.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
پوردستان گفت: به نظرم ما در این حادثه واقعاً خویشتن‌داری کردیم و خود من احساس می‌کردم جای آن دارد که عربستان سعودی در این فتنه‌ها از طریق نیرو‌های نیابتی و ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد یک سیلی محکمی بخورد. اما، به نظر من مسئولان ما مانند همیشه خویشتن داری کرده و بزرگواری کردند. اما، عربستان بداند که خویشتن‌داری هم بالاخره حدی دارد.
پروژه ارزیابی ظرفیت تولید قطعات خودرو تارا در راستای شناخت ظرفیت نهایی و افزایش حداکثری تولید قطعات این محصول، در نیمه نخست امسال توسط شرکت ساپکو برنامه‌ریزی و محقق شد.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: هرچند در حال حاضر ظرفیت‌هایی برای بکارگیری نخبگان در حوزه‌های مدیریتی به وجود آمده است، اما هنوز در این موضوع با چالش‌هایی مواجه هستیم.
ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری ۱۴۰۱ حدود ۵۰۳ هزار نفر است که ۱۶۷ هزار نفر از طریق رشته‌های با آزمون و ۳۳۶ هزار نفر از طریق رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند و نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ هفته آخر شهریورماه اعلام می‌شود.
مجموع ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۱ در دوره‌های مختلف (دوره‌های روزانه و غیرروزانه) ۱۳۶ هزار و ۷۸۶ نفر است.
حل و فصل مشکلی که این روزها در فضای عمومی کشور با عنوان «بحران ریزگردها» از آن یاد می‌شود، جدا از ابعاد زیست محیطی و تخصصی، نیازمند به کارگیری ظرفیت‌هایی چون توانایی‌های دیپلماسی، اقتصادی، ارتباطی و راهبردی کشورهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ