در جریان دیدار اخیر نیان الکترونیک مقابل شهداب یزد یک خطر بزرگ از بیخ گوش محمد موسوی عبور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
مدافع استقلال مطالباتش را دریافت کرد.
عضو پژوهشگاه زلزله‌شناسی گفت: «زلزله قیامدشت با بزرگای ۳.۴ ساعت ۷:۰۴ صبح سه شنبه (امروز ۲۰-۴-۱۴۰۲) در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران در محدوده گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران نشانگر فعال بودن پهنه گسله ایوانکی است، دلیل آن نیز رخداد همین زلزله‌های کوچک است، این پهنه گسله که انتهای شمال غربی آن به منطقه ۱۵ تهران، می‌رسد، توان لرزه‌زایی تا بزرگای ۷.۵ را دارد.»
رقابت بین امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور به اوج خود رسیده است.
فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی نزدیک بود در جشن قهرمانی خیابانی تیمش با یک مصدومیت بزرگ مواجه شود.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
لیورپول با نتیجه 3-0 از سد لسترسیتی گذشت تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی یونایتد برسد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کنترل شدید فشار خون می‌تواند به حفظ سلامت مغز کمک کند و به طور بالقوه خطر سکته مغزی را کاهش دهد.
در فاصله یک روز تا پایان مهلت پرسپولیس، ۲۰۰ هزار یورو به حساب رادوشویچ نشست.
حضور ۱۰ بازیکن در خطر محرومیت نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخپوشان شکل داده و آن‌ها امیدوارند بدون تلفات از بازی با مس کرمان خارج شوند.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
منابع حقوق بشری عراقی اعلام کردند: ادامه بحران آب و خشکسالی به مهاجرت هزاران خانواده عراقی می انجامد و خطر بزرگی برای زندگی آنان ایجاد می کند.
مدیریت باشگاه استقلال در پرونده شکایت سانتاکلارا از محمد محبی با وجود دغدغه های فراوان توانست سربلند بیرون بیاید.
یک نمونه، حادثه مرگبار حریق در ساختمانی در خیابان جمهوری تهران بود که در کارگاه تولید لباس به وقوع پیوست و نشان داد، رعایت الزامات ایمنی در کارگاه‌ها تا چه اندازه مورد غفلت قرار گرفته و چه خطر بزرگی بیخ گوش کارگران شاغل در این کارگاه‌ها و به دنبال آن، آتش نشانانی است که راهی ماموریت‌هایی به مقصد این اماکن می‌شوند.
یحیی گل محمدی احتمالا خودش را شایسته سرزنش شدن نمی داند، اما عمر ستایش و تمجید در فوتبال همینقدر کوتاه است.
کارشناس مسائل مهاجرت گفت: بسیاری از فعالان حوزه آی تی نیز با توجه به مسایل پیش آمده در ماه‌های گذشته و اختلالات حوزه اینترنت نیز در حال مهاجرت هستند و با توجه به بازار بزرگی که این حوزه در سطح دنیا دارد و انگیزه لازم برای این کار نیز وجود دارد.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
در لحظات ابتدایی بازی ایران و انگلیس یک خطر بزرگ از بیخ گوش تیم ملی کشورمان عبور کرد.
در جریان دیدار دو تیم پروجا و لوبه یک اتفاق وحشتناک برای فپق ستاره لهستانی رخ داد.
تبریز- تبریز یک شهر لرزه‌خیز است که تاکنون زلزله‌های بزرگی را به خود دیده و چندین بار هم ویران شده است؛ بنابراین مسئولین ارگان‌ها به اقدامات پیشگیرانه باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
زمان اعمال محرومیت مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس هنوز مشخص نشده و یحیی گل محمدی برای استفاده از این بازیکن دچار تردید است.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفت: «تعمیق اتحاد روسیه با ایران چیزی است که کل جهان باید آن را ببینند و آن را بعنوان یک تهدید عمیق در نظر بگیرند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ