پارلمان اروپا از اتحادیه اروپا خواسته است نام سپاه پاسداران را در این فهرست قرار داده و تحریم‌های بیشتری علیه آن اعمال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم ایران بهترین نتیجه ممکن را در دیدار با آلمان کسب کند.
اسدالله اسدی به ایران برگشت. اسدی، دیپلمات ایرانی است که حدود ۵ سال در آلمان و بلژیک با اتهام واهیِ تلاش برای بمب‌گذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین، بازداشت بود. امروز عمان اعلام کرد دولت بلژیک، اسدی را در ازای آزادیِ یک بلژیکی در ایران آزاد کرده است.
۳ نفر دیگر در چارچوب تحقیقات تلاش برای کودتا که در دسامبر سال گذشته در آلمان آغاز شد، بازداشت شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
وزیر دفاع آلمان می گوید این کشور به تلاش خود برای ایجاد صلح در عراق ادامه می دهد.
وزیر دادگستری آلمان اعلام کرد که برای حذف نشانه‌ها و آثار زبانشناسانه واژه «نازی» از کتاب‌های حقوقی این کشور تلاش خواهد کرد.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که کشورش در موضوع هسته ای ایران بر تلاش های دیپلماتیک متمرکز است.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که کشورش ماه هاست به منظور تأمین مهمات تسلیحات ضدهوایی از رده خارج خود برای اوکراین در تلاش است.
صدراعظم آلمان ضمن ادعای تلاش برای پرهیز از تشدید تنش در اوکراین گفته است که با رئیس جمهور روسیه در ارتباط است.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
اسپوتنیک امروز یکشنبه اعلام کرد: پلیس آلمان در منطقه مونستر، یک تبعه ایرانی ۳۲ ساله را به اتهام تلاش برای انجام حمله شیمیایی بازداشت کرده است.
پدر همسر داوید آلابا، بازیکن رئال‌مادرید و پیشین بایرن‌مونیخ به دلیل تلاش برای کودتا در آلمان دستگیر شد.
پدر همسر داوید آلابا، بازیکن رئال‌مادرید و پیشین بایرن‌مونیخ به دلیل تلاش برای کودتا در آلمان دستگیر شد.
سرمربی سابق تیم ملی آلمان با انتشار توئیتی دوباره تلاش کرد از حجم حواشی شکل گرفته حول اظهارنظر سابقش در برنامه مچ آف د دی کم کند.
توماس مولر در بین بازیکنان تیم ملی آلمان آمار گلزنی درخشانی در جام‌های جهانی دارد و امیدوار است در قطر آمار گلزنی خود در این تورنمنت را بهبود بخشد.
صدر اعظم آلمان اعلام کرد این کشور در تلاش است تا زمستان امسال را بدون قطع انرژی بگذارند.
در آلمان اخیرا تلاش هایی شد تا تونی کروس از خداحافظی منصرف شده و به تیم ملی برگردد ولی پاسخ ستاره رئال منفی بود.
صدراعظم آلمان اعلام کرده که از تلاش ترکیه برای پیوستن به نهاد امنیتی به رهبری روسیه و چین به شدت عصبانی است.
نشریه اشپیگل آلمان در گزارشی نوشت که اعضای ناتو در تلاش به منظور تامین یونیفرم‌های زمستانی برای ارتش اوکراین، به آخرین منابع و ذخایر انبارهای نظامی خود متوسل شده‌اند.
صدراعظم آلمان در سخنانی از تلاش خود قبل از آغاز جنگ اوکراین برای اطمینان خاطر به پوتین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ