رئیس جمهور آمریکا احتمالاً امروز مجبور به سخنرانی درباره نفوذ اشیا ناشناس به حریم این کشور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ جمهور آمریکا امروز اعلام کرد: درحال‌حاضر در ناتو در مورد موضوع پذیرش اوکراین در این ائتلاف اتفاق‌نظری دیده نمی‌شود.
بایدن به توجیه اظهارات توهین آمیز خود علیه رئیس جمهور چین پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی وی، واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره گفت: زمانی که دو سال پیش رئیس‌جمهور شدم گفتم که نگران خشک‌شدن رودخانه کلرادو هستم، همه طوری به من نگاه می‌کردند که انگار دیوانه‌ام. موقعی هم که درباره احتمال استفاده پوتین از سلاح هسته‌ای گفتم، همین برخورد و نگاه با من داشتند؛ این تهدید (پوتین) واقعی است.
رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی با همتای چینی خود گفتگو خواهد کرد.
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
رئیس جمهور آمریکا می گوید قصد ندارد درباره اعلام جرم علیه رئیس جمهور سابق این کشور اظهار نظر کند.
کربی گفت که بایدن «کاملاً» متعهد به حفظ نیرو‌های آمریکایی در سوریه است، جایی که آن‌ها برای مقابله با هر گونه بقایای نیرو‌های داعش مستقر هستند.
سناتور آمریکایی می‌گوید مقامات کاخ سفید در گزارش محرمانه به قانون‌گذاران درباره بالون چینی طفره می‌روند.
بایدن تصمیم خود درباره تحویل تانک های آبرامز به اوکراین را روز چهارشنبه اعلام می کند.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
رئیس جمهور آمریکا در مقابل اظهارات همتای اوکراینی خود درباره اینکه موشک اصابت‌کرده به خاک لهستان، اوکراینی نبوده، جبهه گیری کرد.
کاخ سفید از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان درباره سفر اخیر اولاف شولتز به چین خبر داد.
دولت جو بایدن، در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و بحبوحه هشدارها درباره ورود قریب‌الوقوع آمریکا به رکود در آینده‌ای نزدیک، گزارش‌ها دراین‌باره را کم اهمیت جلوه داد.
کاخ سفید اعلام کرده که جو بایدن درباره تهدیدات ایران و راه حل دو کشوری فلسطین با همتای خود در تل آویو به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
رئیس جمهور آمریکا طرح پیشنهادی و جنجالی نخست وزیر انگلیس درباره کاهش مالیات را «اشتباه» خواند.
بولتون خاطرنشان کرد، تهدیدات هسته‌ای باید جدی گرفته شوند اما او فکر نمی‌کند اکنون جهان در آن وضعیتی که رئیس جمهور آمریکا توصیف کرد، قرار گرفته باشد.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اظهارات جو بایدن رئیس جمهور این کشور درباره خطرات جنگ هسته ای را بی پروایانه و بدون ملاحظه خواند.
بولتون خاطرنشان کرد، تهدیدات هسته‌ای باید جدی گرفته شوند اما او فکر نمی‌کند اکنون جهان در آن وضعیتی که رئیس جمهور آمریکا توصیف کرد، قرار گرفته باشد.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره سلاح های هسته ای تاکتیکی شوخی نمی کند.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با امانوئل ماکرون همتای فرانسوی وی پیرامون موضوعاتی از جمله ایران خبر داد.
رئیس‌جمهور آمریکا به همتای روس خود درباره هرگونه استفاده از سلاح اتمی یا شیمیایی در اوکراین هشدار داد.
خبرنگار اکسیوس به نقل از منابع اسرائیلی اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا با نخست‌وزیر موقت اسرائیل درباره توافق هسته‌ای با ایران گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ