اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، کریس رونالدو را از فهرست تیمش برای دیدار روز شنبه مقابل چلسی کنار گذاشت و باید به صورت انفرادی تمرین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوکاس پاکتا، بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا، از فهرست تیم ملی برزیل خط خورد.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
عبدالرزاق حمدالله که از او به عنوان یکی از گزینه‌های خارجی مورد نظر پرسپولیس یاد می‌شود از فهرست الاتحاد خط خورد و در آستانه جدایی از این تیم است.
لیست ۱۵ نفره تیم ملی بسکتبال ایران اعلام شد. نکته قابل تامل خط خوردن نام جمشیدی، ستاره تیم ملی بسکتبال ایران از این فهرست است.
میلاد سرلک غایب بزرگ فهرست تیم‌ملی است.
در روزی که بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فهرست تیم ملی حضور ندارند، سپاهان با 5 نماینده بار دیگر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
گرت ساوت‌گیت نام رحیم استرلینگ را در فهرست جدید تیم ملی انگلیس خط زد و ایبیرچی ازه، ستاره کریستال پالاس را به اردو فراخواند.
منچستریونایتد موفق شد به خواسته‌اش برای خط خوردن نام الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی، از فهرست تیم ملی زیر 20 سال این کشور برای جام جهانی برسد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، نمی‌تواند تیمش را در بازی برابر خیرونا همراهی کند.
تغییر نظم خط حمله تیم ملی ایران شاید مهمترین تصمیمی باشد که امیر قلعه‌نویی در فهرست تیمش گرفته است.
پدری، ستاره جوان بارسا، به دلیل مصدومیت از فهرست تیم ملی اسپانیا برای دیدارهای پیش رو در مقدماتی یورو 2024 خط خورد.
منچستریونایتد اعلام کرد آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، از فهرست بازیکنان اریک تن‌هاخ برای دیدار مقابل رئال بتیس خط خورده و به همراه شیاطین سرخ به اسپانیا نخواهد رفت.
هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ژاپن فهرست موردنظر خود برای بازی کلمبیا و اروگوئه را معرفی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به خط خوردن بنزما از فهرست نهایی واکنش نشان داد و تاکید کرد که از این وضعیت بسیار ناراحت است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از خط خوردن از فهرست فرانسه به خاطر آسیب دیدگی گفت که هیچ وقت تسلیم نمی‌شود.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
لوئیس انریکهف مربی اسپانیا، فهرست نهایی تیمش برای جام جهانی را اعلام کرد و در آن نام سرخیو راموس دیده نمی شود.
بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.
ریس جیمز، ستاره چلسی، جایی در فهرست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی 2022 قطر نخواهد داشت.
ریس جیمز، ستاره چلسی، جایی در فهرست تیم ملی انگلیس برای جام جهانی 2022 قطر نخواهد داشت.
دیدیه دشان اسامی 23 بازیکن را برای دو بازی پیش روی تیم ملی فرانسه اعلام کرد. فهرستی که در آن کریم بنزما غایب است و چند بازیکن سرشناس نیز بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن فرانسه را پیدا کرده اند.
بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد آندریاس کریستنسن، مدافع دانمارکی این تیم، دچار تب شده و از فهرست بارسا برای بازی امشب مقابل وایادولید خط خورده است.
بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه خبرها حاکی از آن است که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اتخاذ یک دستور کار ویژه، شناسایی نیروهای سفارشی و مساله دار را در اولویت قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ