ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از پیروزی و عملکرد این تیم برابر آرسنال بسیار راضی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.
منچسترسیتی با گل کل پالمر در نیمه دوم از شکست مقابل سویا گریخت.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.
ارلینگ هالند تنها 4 دقیقه بعد از شروع بازی سیتی-برنلی اولین گل فصل جدید لیگ برتر را به ثمر رساند.
پاتریک کلایورت، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند، می‌گوید لیونل مسی از اسطوره‌هایی مثل مارادونا، پله و کریوف فراتر رفته و بدون تردید بزرگترین فوتبالیست همه ادوار است.
پاتریک کلایورت، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند، می‌گوید لیونل مسی از اسطوره‌هایی مثل مارادونا، پله و کریوف فراتر رفته و بدون تردید بزرگترین فوتبالیست همه ادوار است.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، تشبیه جالبی از بند فسخ ارلینگ هالند با سیتی به کار برد و گفت همه از آن حرف می زنند ولی کسی از آن اطلاعی ندارد.
برناردو سیلوا، هافبک سیتی، عقیده دارد که ارلینگ هالند می تواند مثل رونالدو با درخشش در لیگ برتر جایزه توپ طلا را به دست آورد.
شرکت نایکی که قراردادی نجومی با ارلینگ هالند امضا کرده معتقد است او در کنار کیلیان امباپه در سالهای آینده مثل زوج مسی-رونالدو چهره‌های اصلی دنیای فوتبال خواهند بود.
تقابل ویژیل فن‌دایک و ارلینگ هالند از جذابیت های ویژه بازی فردای سیتی و لیورپول به شمار می رود..
آلن شیرر، ستاره سابق لیگ برتر انگلیس، از عملکرد درخشان ارلینگ هالند شگفت‌زده شده است.
دکتر مهدی مطهرنیا گفت: بعد از برجام تحریم‌های سپاه پاسداران رخ داد و سپس آمریکا از برجام خارج شد، اما نکته اساسی آنجاست که اکنون با توجه به فشار‌های بین المللی پرونده حقوق بشری ایران سنگین‌تر از پرونده هسته‌ای به جریان افتاده است. سپاه پاسداران از طرف هلند تحریم شده است و انگلستان اعلام کرده است که کلیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تحریم قرار داده است لذا موج جدیدی از تحریم‌ها در پرونده حقوق بشر هویدا شده است و به زودی کشور‌های دیگری مثل آلمان هم به این دریچه خواهند پیوست.
سرمربی تیم ملی هلند برای دومین بار در تاریخ جام‌ جهانی به شیوه‌ای یکسان مقابل آرژانتین شکست خورد و حذف شد.
لوییس فان خال، سرمربی تیم ملی هلند، به شکل جالبی پاسخ انتقادات نسبت به سبک بازی تیمش را داده است.
لوئی فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، از اظهارنظر خبرنگاری درباره عملکرد تیمش به شدت عصبانی شد.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از تساوی تیمش مقابل اکوادور گفت نارنجی‌پوشان در این بازی هم مثل بازی اول مقابل سنگال عملکرد خوبی نداشتند ولی او از تیمش ناامید نیست.
تیم های هلند و سنگال به دنبال پیروزی در بازی امشب هستند تا مثل اکوادور با سه امتیاز راهی بازی دوم شوند.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
امانولئل پتی، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که گابریل ژسوس نمی‌تواند مانند ارلینگ هالند در تعیین سرنوشت هر بازی تاثیرگذار باشد.
در میان پنچ لیگ معتبر فوتبال اروپا روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند تاثیرگذارترین مهاجمان روی موفقیت تیم‌های‌شان بوده اند. وابستگی بارسا و سیتی به آنها بسیار زیاد و خطرناک است.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از همکاری با پپ گواردیولا در این تیم ابراز خوشحالی کرد.
روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ